En dag i sängen...

Det låter väl härligt och spännande? *s*
Riktigt så roligt är det inte... Calle är sjuk och har feber och förkylning för första gången. Har väl varit vaken och uppe sisådär en femtioelva gånger inatt.

Nu sover han brevid mig, äntligen. Jag får inte vara mer än ett par decimetrar ifrån honom just nu, då bryter han ihop.

Fasen, jag som skulle åkt in till stan och hämtat usb-minnet med alla bilder på och köpt nya skor dessutom. Jaja... huvudsaken är att han blir frisk, stan och bilderna finns kvar.
Om Lillen är frisk till på fredag ska vi åka och hälsa på Lena och lilla Elsa, äntligen! Men vi får se, vill absolut inte smitta lilla tösen så det kanske är dumt att ta några risker.

Ute öser regnet ner, bra för då försvinner snön snabbare, men jävligt jobbigt som hundägare. 12 tassar och tre håriga magar ska torkas efter varje tur ut på tomten så nu få de vara inne resten av eftermiddagen tills deras husse kommer hem.
Så här mycket gillar hundarna snön förresten...




Zack ser nästan ut som puman i loggan för Puma. Min fina hund!

Kommentarer
Postat av: Bågert

Krya på er!!!

2010-03-23 @ 15:07:07
Postat av: Maria

Tack gumman! stackars liten då! Hoppas han kryar på sig snart! Kramar

2010-03-23 @ 15:59:48
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0