Spindelinvasion!

Idag är vi uppe tidigare än vanligt. Vaknade av en glad liten kille som låg och flinade och han hade snurrat 180 grader och låg alltså med fötterna mot väggen och det var tydligen himlans roligt att sparka i den.

Meeeeen... jag måste ju bara beklaga mig!
Det är fan spindelinvasion i vårt hus!!! Fyyyyyy och bläääk!
De dyker upp överallt!
2 i sängen 2 dagar i rad. Nyss när jag tog upp Andreas byxor från golvet- plopp! En jättestor sprang iväg på golvet... Och så där är det överallt och har varit i flera dagar!

Jag vet att de inte är farliga men varför måste de bo i vårt hus? Bort med dom! Om någon har ett tips på effektiv spindel-elliminering (heter det så förresten, elliminerad?) berätta det gärna för mig tack! *s*

Vi har underbart väder här idag. Har mina små funderingar på att åka på babysången på ÖF om en stund men vet i fasen... Jag tycker att det är så där men Calle gillar verkligen att titta på de andra barnen och kanske nypa dom lite också... hehe... Och det är ju det som är det viktiga, att han gillar det alltså.

Den som lever får se. Dags att ta tag i dagen då!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Det är fördelen med att bo i stan, nästan inga läskiga småkryp alls! :-) Tror inte vi haft en spindel hemma på flera år. Hatar spindlar, speciellt stora sådana.

2010-06-02 @ 09:06:48
URL: http://colourbyninni.blogspot.com
Postat av: Bågert

Vi har myror i badrummet. Å varför plockar du upp Andreas byxor, det kan han göra själv :-) Hälsa honom att han finns på jossans blogg. Ha hahaaaaa

2010-06-02 @ 13:27:40
Postat av: Elin

spindlar är ett bra tecken, dom trivs inte där det finns mögel :)

2010-06-03 @ 16:55:44
Postat av: Milla

Det finns en dosa man sätter i väggen som avger ultraljud som håller dem borta. Jag tycker det funkar för vi har inte haft spindlar inne förän nu i år då vi tagit ur dosorna ur väggen eftersom jag är gravid. (Vet ej om fosrtet kan fara illa av det högfrekventa ljudet).

2010-06-17 @ 18:58:20
URL: http://powerpuffran.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-19 @ 05:42:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0