Lille Bamsen

Så mycket ilska du har orsakat hos mig... Så mycket irritation. Trots två hundar innan dig så kunde jag aldrig tro att en valp kunde vara så jävla jobbig, rent ut sagt.

Men nu, som en blixt från klar himmel, har du blivit vuxen. Vad hände och när hände det?? Vad har jag missat?



Du kommer till mig när jag kallar in dig. Du kan plötsligt vara ensam hemma utan att äta upp hela huset. Du kommer fram och gosar och lägger huvudet i mitt knä. Och du har slutat gnälla.
Lös får du inte vara däremot eftersom du har jaktinstinkten från helvetet...

Ja,  fan så jobbig du har varit.
Men du är min älskade hund och jag ska ta hand om dig så gott jag kan.



Ute och springer lite med bröderna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint skrivet! Djur är bland det bästa man kan ha, ja efter barn så förstås.

2010-06-10 @ 22:30:49
Postat av: Malin Eklöf

Haha, skrutten då!

Det var väl ingen som någonsin trodde att han skulle växa upp.... ;)

2010-06-11 @ 13:18:53
Postat av: Bågert

Han har inte växt upp. Han är en ögontjänare som alla andra

2010-06-12 @ 12:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0