En firad midsommar

Hemma är vi igen. Midsommar firades på landet i Gryt hos svärmor och svärfar. Vilken härlig och varm helg vi fick! Igår var det rena rama huset fullt men det funkade bra med ungar och hundar och all denna mat som ska intas.
Det här var Calles första midsommar och det slår mig när jag tittar på bilderna som jag lagt upp att herregud... vad han växer! Han är ju en stor pojke nu. Hela 8 månader blir han på måndag... Vart tog min lille vägen?



     

Calle och jag myser på landet. Calle och hans farmor leker på filten.

En fundering bara... HUR kan det blir så mycket smutstvätt på 3 dagar med en liten Calle? Mycket märkligt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mysigt det ser ut!



Mitt hjärta blir 3 månader på måndag.. Som sagt, herregud vad tiden går fort!



Kram

2010-06-26 @ 21:58:54
URL: http://fru-jensen.blogspot.com
Postat av: Malin Eklöf

Ge oss lite Jämtlands skvaller dååååå! =)

2010-07-06 @ 07:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0