Häcken full...

Så att säga. Fullt upp, med andra ord.
Ni som undrar vad jag sysslar med : FLYTT. Flytt big time med en 3-månaders bäbis.
Visserligen världens snällaste och medgörligaste bäbis, men ändå, jag vet att jag lever.

På lördag går flyttlasset med möblerna men Andreas och jag har redan flyttat en väldans massa kartonger och andra småsaker till huset så det känns faktiskt som om det värsta redan är gjort.

Jag var där idag och inspekterade våra nya vitvaror! Ny kyl och spis, ny tumlare och tvättmaskin samt ett nyrenoverat badrum/tvättstuga! Tjoohoo!
Nymålat kök (tack Malin för hjälpen) nyrenoverat vardagsrum och nymålat sovrum. Bara två sovrum kvar sen att tapetsera om men det blir en senare historia det.
Nu ska vi bara komma på plats och tillrätta.

Det är så vackert därute... Tänk er detta hus med ca 1 meter snö.


I vår ska jag sitta där på uteplatsen nedanför trappan, men med våra egna utemöbler så klart, och bara lapa sol!

På lördag kväll däremot ska jag avnjuta ett glas vitt framför en av kakelugnarna.
Kan knappt tro det är sant!! :0)

Kommentarer
Postat av: Malin Eklöf

Det kommer bli kalasbra när allt klart!

Ni o voffarna kommer stortrivas...Calle kommer bli en äkta lantisunge! =)

2010-01-20 @ 20:33:42
Postat av: anna

härligt det låter....dricka vin framför en brasa :-)

2010-01-21 @ 20:42:29
Postat av: jjessica

dricka vin framför brasa är underbart gör vi ofta här hemma =)

2010-01-26 @ 08:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0