Hår och disp CORE

Det blev inget inlägg igår kväll när jag väl kom hem.
Calle ville ha sin mamma och sin gröt så det blev fullt upp ändå.

Håret blev jag som vanligt nöjd med men den här bilden visar mest färgen eftersom Calle-buset är med. *s*



Så skönt att håret kommit en bit nu på sin utväxt...

Jag fick tre hårvårdsprodukter från märket disp CORE att testa av min frisör Pia- en glansspray, en inpackning och ett värmeskydd när jag plattar. Ska bli kul att testa något nytt och jag återkommer!

Dessutom fick jag ett superbra stylingtips som involverar saltvattenspray och plattång... hmm... det var inte en förväntad kombo eller hur?
Det ska jag också berätta om lite senare!

Kommentarer
Postat av: Josefine

jättefin färg! håret är på utväxt alltså? mitt med...!

2010-02-20 @ 12:20:48
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0