Mer om mig!

På sistone har ni kunnat läsa om Calle, calle, calle och åter Calle.
Kul.
Nu kommer en lista med frågor om mig, för en gångs skull!

Du heter: Caroline
Smeknamn: Carro, fröken Johansson (av kollegorna...haha..) Älskling och Gumman.
Låt som du lyssnar på när du är ledsen: Soulmate med Natasha Bedingfield.
Beroende av: Calle, mat och kärlek och ömhet.
Vad tror folk om dig: Att jag är glad jämt.
Stämmer det: Absolut inte. Men oftast.
Vad får du oftast komplimanger för: Min rumpa och mina ögon.
Hur imponerar man på dig?: Genom att vara lyhörd och effektiv. Då blir jag impad!
Brukar du skratta för dig själv?: Ja men inte tillräckligt ofta faktiskt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jag slapp hämta pojkarna på Skavsta men jag vill vara hemma till 12.30 för då är det pusstajm!" Hahaha...
Var bor du?: På landet utanför Norrköping.
Trivs du där?: Jaaaaa! Vill inte flytta från vårt mysiga hus!
Hur svarar du i mobilen?: "Välkommen till (fotbollsklubbens namn), det är Caroline."
Vem ringde du senast: Andreas.
Vad sa den du pratade med senast i telefon?: Det var min pappa och han undrade hur jag och Calle hade det.
Antal timmar sömn inatt?: 7 timmar.
Sov du ensam?: Nej verkligen inte. Jag hade mina grabbar brevid mig.
Brukar du komma i tid?: Ja jag är alltid några minuter tidig. Speciellt i jobbet.
Hur känner du dig nu?: Lite frusen och trött men ser fram emot morgondagen då jag ska shoppa byxor och jacka åt Calle och smink åt mig. Ska även kolla på en mindre vagn på Babyland. Annars mår jag bra men jag önskar att Andreas vore hemma.
Vanligaste färg på dina kläder?: Svarta, rosa eller vita.
Vad tycker du om fötter?: Jag gillar INTE fötter. Speciellt inte mina egna.
Vad saknar du?: En crosstrainer så jag kunde träna här hemma mer.
Hade du en bra kväll igår?: Jag jobbade igår kväll när det var hemmamatch och sen åkte jag hem och nattade en övertrött bäbis. Men ja, kvällen var bra.
Favoritdryck på morgonen?: Latte och c-vitaminbrus.
När brukar du gå och lägga dig?: Runt 22.30. Är ruskigt kvällstrött! Skulle helst lägga mig klockan 21 men försöker hålla ögonen öppna.
Är du blyg?: Nej det kan jag inte påstå. Jag är ganska framåt.
Sysslar du med någon idrott?: Ja jag är konståkningstränare på fritiden , som iofs inte existerar, och så jobbar jag med elitfotboll.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Givetvis!
Vad skulle du göra om du var kille för en dag?: Jag skulle se till att träffa en riktigt snygg tjej och se hur det kändes! Hahahahahaaha....
Är du nöjd med ditt liv?: I det stora hela ja. Men jag tycker att man alltid ska sträva framåt.
Är du bortskämd?: Nej, jag är väldigt tacksam för det jag får och har.
Vad gör du imorgon?: Njuter av en dag med Calle och mina hundar och sambo.
Vad är det värsta du vet?: Ondska och orättvisor. Besvikelse.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag har några få riktigt bra vänner. Jag har väldigt svårt att förstå hur de som har femtioelva nära vänner orkar och kan lita på dem alla.
Vad är det finaste du fått?: Calle mina fina son är den absolut största gåvan. Han är mitt solsken.
En speciell dag du minns?: Idag, för 10 månader sedan. Calles första dag på jorden!
Du samlar på?: Pressglas-skålar.
Vem ringer du när du är arg eller ledsen?: Andreas. Mamma och pappa.
När grät du senast?: Igår, av vanmakt.
Vad skulle du göra om du vann en miljon?: Jag skulle åka på semester och sedan lägga undan resten.
Vill du gifta dig?: Jag ska gifta mig.
Vill du ha barn?: Jag skaffar gärna fler barn.
Är du musikalisk? Ja det tycker jag. Jag kan sjunga och har rytmkänsla.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.
Bor dina föräldrar tillsammans?: Ja.
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja när jag var liten.
Biter du på naglarna?: Nej fy fasen! Det är redan massor av bakterier under naglar och jag byter dessutom bajsblöja varje dag! Hahaha...

Puhhh... kopiera ni med!





Kommentarer
Postat av: jessia

hiih gumman helt rätt =) kul att läsa, får ja ta den? puss

2010-08-29 @ 20:21:09
Postat av: Malin Eklöf

Det blev en bra pusstajm igår... =)

2010-08-30 @ 09:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0