Lille trollet mitt

De senaste dagarna har rutinerna suttit som gjutna för vårt lilla troll.
Han äter när han ska, med stor aptit, och sover när han ska. Han somnar oftast redan vid 18 och sover sedan till 05.30. Vaknar till någon gång under kvällen och har tappat nappen men somnar om direkt efter.

Det känns så oerhört skönt så ni anar inte, speciellt nu när jag ska börja jobba en del hemifrån.
Jag antar att det till stor del beror på allt han gör om dagarna. Det är lek och åter lek som står på schemat. Han gillar att upptäcka nya saker och kryper iväg på egen hand och ropar på mig efter en stund... "Mammaaaaa"... "Mamamamamam". Lille älsklingen...







Nu ska jag följa IFK´s match på nätet och äta kvällsmat på verandan! Se om jag kan locka in den där hemmafixaren till sambo jag har också...


Kommentarer
Postat av: Josefine

hur söt får man vara då?! oh!! ses nästa vecka!

2010-08-12 @ 22:31:42
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: PB

Så söt!!! Visst är det helt underbart när man börjar få rutiner! Tyckte allt gick sååå mycket lättare då!

2010-08-12 @ 22:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0