Mauve Delight på Tjockisen aka Fotbollen

Tre dåliga bilder får visa dagens...
Jaja, jag ska sluta gnälla men som jag skrivit innan: Jag kan inte fota mig själv längre.
Så två fåniga ögonbilder får visa ögonmaken och en med blixt för att visa hur stor jag faktiskt är just nu!



Lila och grått är nog mina färger ändå... Gillar det skarpt!
Jag har använt paletten från Isadora i inlägget nedan; Mauve Delight. Min uppfattning om Isadoras skuggor är att de håller en bra kvalité och det är inga bekymmer att få dem att sitta hela dagen i värme och solsken OM man grundar och primar ordentligt vill säga. Men så är det ju med all ögonmake å andra sidan.

Magen då... Dålig spegelbild med blixt men det var så satans mörkt i hallen imorse. (Taklampan har gått sönder när jag skulle byta till en ny.... har ingen aaaaaning om vad som hände och familjens elektriker har inte orkat ta tag i det...)
Skjortan på bilden är tre storlekar större än vad jag vanligtvis använder; det säger en hel del om hur stor jag blivit! Kändes som om jag handlade till nån annan när jag köpte den...
5 veckor to go på lördag lilla bäbis... Du får gärna komma när som helst. Vi är redo!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina färger på dig ;o)

Och du är inte alls stor! Jag känner mig inte så stor men fick höra igår att jag va "stor som ett hus" de e precis som att de är ok att kalla en höggravid vad som helst :P men de kan jag bjuda på, lillplutten va beräknad till i söndags men verkar trivas bra i magen så vi får väl se när man behagar kika fram..ligger väl och göder sig ordentligt :D

2009-09-15 @ 19:09:16
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Malin Eklöf

Va!!!

Är det bara 5v kvar...det kan inte stämma! Är du säker på att du inte räknat fel!!!!

Jösses vad fort det går...jag får nästan lite panik...hehe!

2009-09-15 @ 19:16:52
Postat av: essica

gud vad dtiden går härligt att höra från dig =)spännande vad de blir för ngt, kramar

2009-09-15 @ 21:23:36
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: PB

Jag tycker inte att du är så tjock :) Liten mage bara he he. Nu är det verkligen inte långt kvar. Spännande!! Kram

2009-09-16 @ 15:01:26
Postat av: Josefine

japp lite rött fick det bli. jag kände att nu kan jag låta bli att vara blondin på ett par år. det var det valet;)

2009-09-16 @ 17:34:22
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0