Lyxhelg på SPA!

Idag, mina damer och fåtalet herrar, ska jag , min mamma och syster åka på spaweekend!
Jag har varit på Spa två gånger innan och det är bland det absolut bästa som finns. Glida omkring i badrock, tofflor och badkläder hela dan, äta massa gott (dricka massa gott får de stå för de andra två) och sen somna i en skön hotellsäng... För att sedan vakna upp till det allra bästa: Frukosten!
Hotellfrukost... man äter så magen står i fyra hörn, man tar god tid på sig och bara njuter!

Detta är min mammas 60-årspresent från oss och jag ser fram emot att umgås med bara dom två.Vet inte när vi gjorde det sist...
Hit ska vi!




Söderköpings Brunn. Känns ju lite muppigt att övernatta 2 mil hemifrån men ska det vara lyx så ska det vara lyx!

Jag har bokat in mig på helkroppsscrub ikväll innan middagen.
Var tvungen att uppge i beställningen att jag är gravid i vecka 34. Kan tänka mig att terapeuten får anstränga sig lite för att göra ett bra jobb... haha... rörlig och smidig är ungefär det sista jag är just nu...

Jag känner verkligen att jag behöver koppla av. De senaste veckorna har varit hektiska och jag har fått väldigt mycket förvärkar på kvällarna. Regelbundna sådana och det har nästan fått både mig och Andreas att tuppa av..
Som tur är har jag börjat trappa ner på jobbet och har bara några veckor kvar max.  Men jag har väldigt förstående kollegor som låter mig göra saker i min egen takt.

Näää... om man skulle ta och hoppa in i duschen då och packa ihop lite grejer? Blir hämtad om två timmar.
Ha en underbar helg allihopa! Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0