Idag var dagen...

Då jag och min mage förevigades!
Tänk så läckra bilder det kan bli när ett riktigt proffs, Fotografica, i detta fall tar bilderna.
Ni ska få se ett smakprov så fort jag fått bilderna.
Jag tror jag kommer bli jättenöjd!


Den här lilla godbiten på tub hittade jag på Kicks häromdagen. Ett nytt märke i deras sortiment: Kings&Queens!
Body butter på tub hittar man ju inte varje dag men det är väldigt praktiskt.
Doften jag köpte är den på bilden, Lemon Flower.
Härligt kryddig och frisk samtidigt och så där underbart återfuktande.Riktigt fet!
Bra pris, 80 kr och eftersom den är så tjock så tror jag den är riktigt dryg...

Ohh... nu vill jag se mina bilder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0