Vilken eftermiddag!

Det som började som ett vanligt besök hos min barnmorska kl 12 , slutade till sist kl 17.30! Jag blev äntligen utsläppt från sjukhuset... Allt är som det ska men nu kan VERKLIGEN Ödlan komma när som helst.
Ska tillbaka på något slags specialultraljud på fredag för att mäta bäbisen.
Jag kan nog inte beskriva hur skönt det var att få komma hem ikväll. Hade verkligen ingen lust att stanna på förlossningen över natten!

Andreas fick fart iallafall och monterar nu spjälsängen för fulla muggar!

I förra veckan tittade jag in på Nova Spa i Knäppingsborg här i stan för att boka en ansiktsbehandling till min vän Jossan i försenad födelsedagspresent.
Och där!!! Kerstin Florian Kräuter Body Spray!!
Jag har skrivit om den förut och den är verkligen en helt fantastisk produkt. Svårt att tro att en spray kan återfukta huden så bra! Och doften... UNDERBAR!
Kräuter Chamomile Body Spray
Nu är det bad med en ny badbit från Lush som gäller! Behöver koppla av lite...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Oj så spännande....då kan det bli bebis närsom helst då :-)

Men varför var du på sjukan så länge? Är det pga förvärkarna?

2009-10-14 @ 20:29:13
URL: http://annaikvarnberget.blogg.se/
Postat av: Josephine- Makeuponista

Vad roligt! Lycka till med allt nu =)

2009-10-14 @ 20:40:54
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Anna igen

2 cm redan....härligt...då har förvärkarna gjort sitt och KAN betyda att förlossningen går rätt fort. Det sa min BM till mig när jag väntade Tilde. Det gick rätt fort sen :-)

Hoppas du slipper gå över tiden bara.....

2009-10-15 @ 08:55:39
Postat av: Josefine

hihi vi får väl se om jag får sällskap på måndag eller inte!! du kanske har fått en liten då!! puss på dej

2009-10-15 @ 12:49:27
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: PB

Jag kanske hade fel om två dagar över tiden då :). Jag var öppen 2 cm när jag kom in på måndagen kl 00:30 och Alva föddes 16:35 tisdag em. Håller tummarna!!! KRAM

2009-10-15 @ 14:22:46
Postat av: creme-idiot

^Åh, jag som hoppades få dela födelsedag med din bebbe! (25/10). Tänker så på dig och håller alla tummar jag har (?!) Kraaaam

2009-10-17 @ 02:19:56
Postat av: Sara

Via hemsidan liveit.se, där har de massor utav upplevelser man kan boka. :)

2009-10-18 @ 22:45:55
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0