Redken Smooth Down



Mitt hår är mitt aber. Det borde det inte vara. Det är tjockt och av väldigt bra kvalité. Tål egentligen vad som helst.
Men nu är det för tjockt... och för ostyrigt! Innan jag klippte mig för en vecka sedan gick det knappt att platta på morgonen. Jag höll på att bli vansinnig!

Min frisör Pia förespråkar Redken. Och jag håller med: det är riktigt bra produkter.
Hon förstod hur gärna jag ville ha plattare och slätare hår och vi testade en ny produkt för mig: Smooth Down Heat Glide, en stylingprodukt. Längst till vänster på bilden.

Och visst serru, mitt hår lyder mig! Ja, inte helt utan att kämpa emot men med tillräckligt mycket våld så går det! Ska införskaffa schampoot också.
Och i glädjen över att fått ett hår som gör jag vill blev det ett lite hastigt inköp av en ny plattång som gick under kategorin "High-tech" på Eleven.
Smooth down och en riktigt het plattång- Nu jäklar ska håret hålla sig på mattan! Ehh... eller på huvudet kanske man ska säga!

Kommentarer
Postat av: Ina

Jag använder oxå Redkens produkter, det är riktigt bra grejer.

2009-10-09 @ 13:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0