En fotd - 28 oktober när Lillen kom!

Som sagt, 28 oktober började som vilken dag som helst.
Jag sminkade mig och tog bilder till detta inlägg som jag tänkte lägga in senare den eftermiddagen.
Meeeen... jag födde ju barn den kvällen så det blev inget inlägg som ni förstår.

För ett år sen köpte jag Benefíts palett Big Beautiful Eyes. En fantastisk palett med underbara skuggor för att sota i brunt. Nu är inte denna palett gratis och jag har lite andra hål att stoppa mina pengar i nu så när jag hittade ett erbjudande på Lindex- 3 skuggor för 99 kr- och att det fanns tre färger som matchade Benefits palett bra så slog jag till!

Lindex erbjudande innefattar en mängd nyanser bland skuggorna så det är ett hett tips att ta en titt bland dem.
Min uppfattning är att de dessutom sitter väldigt bra. I plastlocket finns en skumapplikator gömd, jag använder dem inte, men det kan ju vara praktiskt med dem ibland om man inte orkar släpa med sig penslarna.



Hihi... nu ser jag hur trött jag såg ut den dagen, eller egentligen alla dagar i slutet av graviditeten.
Hyfsat nära resultatet med Benefits palett, men inte helt.

Och min lille son då? Som alla andra mammor tycker jag att just mitt barn är det mest underbara i hela världen. Jag kan helt enkelt inte se mig mätt på honom! Han är så söt och snäll. Enda gången han blir riktig arg och ledsen är när man tar av honom blöjan... det verkar vara väldigt obehagligt.

Förresten, såg ni "Ullared" ikväll på 5:an?
Mattiaz, make-upartisten från Vimmerby, tror ni han kommer bli kult nu efter programmet eller? haha...

Kommentarer
Postat av: Ninni

Den där killen i Ullared var ju inte precis det mest naturliga man sett... han verkade minst sagt lite nervös till sättet.

2009-11-03 @ 10:05:57
Postat av: Anna

Nej men nu måste han ha fått ett namn? Namnlös i en vecka går ju inte :-)

2009-11-04 @ 12:00:30
Postat av: jessia

hejsan hoppsan men gud va skönt allt går bra =) alla vi väntar på med spänning vilket fint namn ni ska ta =) visst rinner tiden iväg njut och ta hand om er så höresvi

2009-11-04 @ 13:00:29
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0