Just ja... så här jag ut nu om kaggen!

Glömde ju, skulle ju lägga upp en ny magbild. Är ju tre veckor sedan sist...
Mitten av vecka 18.


Mina heta illrosa trosor syns lite där! Det bjuder jag på! *s*

Ju närmre halvvägs jag kommer desto mer börjar jag fundera på vem det är där inne? Är det en liten grabb som alla tror? Varje morgon när jag vaknar är det till små arga , inbillar jag mig, sparkar från den lilla människa som ska ta upp merparten av min och Andreas tid de närmsta 18 åren... Eller vem försöker jag lura? 18 år? 20 år?

Det här är en livslång förälskelse!

Kommentarer
Postat av: PB

Vilken söt liten mage :) Spännande att se vad det är för en liten filur som hoppar runt därinne!! Kram

2009-05-27 @ 21:33:26
Postat av: Erika o Emma

instämmer med föregående talare. Jättefin mage!!! Det är en grabb! Det är jag övertygad om! :-)

Men du, år 2054. Dit är det måååånga år kvar. Då är eran lilla bäbis 45 år :-) Och du är 74. oj oj :-)



KRAM

2009-05-27 @ 21:58:58
Postat av: creme-idiot

Åh, vad du är fin!!! Jag är riktigt avis, det ska du bara veta!!!!! Ta vara på denna tid och försök njuta, även om du kanske mår pyton mellan varven. Det är en magisk tid, alldeles förtrollad, eller hur?! Man är så fylld av otålighet, förundran, det pirrar och sprattlar i hela kroppen...någon annan bor i dig...!!! Kramar till er alla tre!

2009-05-28 @ 00:42:30
Postat av: Maria

ÅHHH! GRATTIS hade inte en aning om att du är gravid, vi försöker för fullt ;) men vi får lite "hjälp på traven" Kramar

2009-05-29 @ 20:34:27
URL: http://mariaslife.blogg.se/
Postat av: ina

hej! såg att du efterlyste den grå skuggkvartetten från hm lite längre ner. jag såg den på hm på maxi (eller ingelsta shopping heter det väl nu) igår! ville bara säga det. kram och ha det bra med din söta lilla mage!

2009-06-04 @ 14:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0