Hemma igen!

Nu är jag hemma igen från en vecka på landet!

Hur underbart skönt och avkopplande det än är i skärgården så är det ändå bäst hemma!
Jag får sådan dator-abstinens! Egentligen är det helt galet att jag är så beroende av min rosa lilla dator men jag vill ju följa alla era bloggar varje dag även om solen skiner eller om regnet öser ner...

Jag kan stolt meddela att jag lydit min barnmorska och varit en duktig blivande mor och verkligen kopplat av. Det kan Malin och Andreas intyga. Det har varit mycket latande och ätande dessa dagar.
Och ja, sammandragningarna har minskat, inte försvunnit, men sträcker sig nu till att bara dyka upp när jag går raskt med voffarna.

Imorgon återkommer jag med ett mer innehållsrikt inlägg. Jag har fått span på Estée Lauders höstkollektion!
Shit! säger jag bara... Så läckert! Ska leta bild nu till inlägget...

Kommentarer
Postat av: Josefine

inte galet.. fullt normalt nu för tiden. jag skulle nog inte fixa att vara på landet så mycket som jag är nu för tiden utan mitt mobila bredband!

2009-07-30 @ 22:37:15
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: jessica

härligt gumman ta de lugnt vila =)

2009-07-31 @ 21:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0