Från Sephora på väg hem till mig!

Body Butter
Min söta vän Malin har spenderat den senaste veckan i Malaga och vad jag har förstått så har det inte direkt gått någon nöd på henne. Sol, bad, drinkar och billigt gott vin.

Till hennes, och min idag också efter hennes sms idag, stora glädje verkar Malaga krylla av Sephora-butiker!
Så när Malins sms kom med frågan om vad jag ville ha därifrån gällde det att bestämma sig fort!
Och valet var självklart: Sephoras egna bodybutter.
Billigare och bättre smör får man leta efter.
Inatt kommer hon hem och med i väskan ligger min lilla runda burk!

Givetvis ska det också bli kul att träffa Malin igen... hehe...


Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh, vad härligt, vilken valde du? Kan du inte recensera sen för jag ska också till Spanien snart och då kan dessa burkar var intressanta... :-)

2009-07-05 @ 11:14:26
Postat av: Malin Eklöf

Det är självfallet Carro som öppnat mina ögon för Sephora och ohlalala vad härligt deras BodyButter är!

doften Carro fick var helt fantastisk!

2009-07-05 @ 19:46:43
Postat av: Anni

Oh, älskar Sephoras produkter! Har inte testat deras body butter men det verkar det som ajg borde göra :) Kul att du kommit igång med bloggandet igen, är en trogen läsare som på sistone inte haft så mycket att göra ;)

2009-07-07 @ 15:21:44
Postat av: Fåfängan

Ljvuligt! Är det bra mot ev. bristningar?

2009-07-08 @ 22:51:26
URL: http://fafangan.blogspot.com
Postat av: SantaCarolina

Ninni: Jag har testat dem förr och har bara gott att säga. Billiga, feta och väldoftande!



Anni: Tack! Ska försöka skärpa till mig och skriva lite mer nu.



Fåfängan: Ja det kan den nog vara. Den är ju riktigt återfuktande och allt som smörjer huden är väl bra mot bristningarna?

2009-07-10 @ 17:07:26
Postat av: angelica

ååå jag älskar sephora.. när jag bodde i barcelona så spenderade jag mer tid i deras GRYMT stora butik än vad jag gjorde på stranden haha

2009-07-11 @ 03:06:09
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0