Ett nytt Wonder Nail och bästaste top coat!

Jag har en sak att säga: Det är INTE lätt att försöka måla tånaglarna med en spänd och stor mage ivägen... Jag kan knappt andas! I fortsättningen blir det Andreas jobb om jag ska få ha fina tår... *s*
Det gör han väl under mordhot...

Jag har införskaffat mig ett nytt nagellack i en härligt Barbie-rosa nyans till mina tossingar.
Isadora Wonder Nail i nyansen 125 Glassy Cerise.


En riktigt glad färg!
Världens bästa top coat ser ni till höger. CND Creative Super Shiney.
Min nageltjej använder det och jag köper det på hennes ställe... Jag använder det över gelén så den håller bättre och jisses vad den torkar fort! Och vilken glans sen!

Ska jag våga visa er mina allt annat än vackra fötter? Dessa stackars fötter som varit instängda i ett par skridskor under ca 20 års tid? Hehee... Alrighty... Ni får inte skratta åt målningen. Det är som sagt svårt att nå!!


Så ser färgen ut på min absolut fulaste kroppsdel! hehe...

Vet ni, det här inlägget tog 50 minuter att skriva eftersom jag blev avbruten ungefär 10 gånger av en  liten varelse vid namn Bamse...

Kommentarer
Postat av: Ninni

Min sambo fick alltid måla mina tånaglar när jag var gravid med våra tvillingar. Lite kul är att det var hans fötter som var instängda i skridskor i 20 år i vårt förhållande - han vann nämligen sm i pardans i junior-vm en gång i tiden och var sen med i Holiday on ice i flera år. Så där var det ombytta roller! :-) Nils Kleen heter han ifall du vet vem han är.

2009-07-20 @ 20:14:45
Postat av: Malin

Haha, stackare! det verkar inte som det lättaste att underhålla sig själv under garviditeten.

Men du gör en förbaskat bra och hedersvärd insats hjärtat!

2009-07-21 @ 12:04:38
Postat av: Annie

Gumman, jag tror att nån av oss tjejer fixar de där me tåmåleriet ;)

2009-07-22 @ 01:20:58
URL: http://angeliqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0