Den där Nouba...

... den var ingen hit ni...

Kanske är det för att jag är lite för solbränd i ansiktet nu men jag beställde ju den gula (längst till vänster) eftersom den ska dölja blåa nyanser som ringar under ögonen.

Jag säger så här: Hello tvättbjörn!
Jag blir helt vit under ögonen...
attans då. Dessutom känns den lite för torr i konsistensen. Enligt mig ska en concealer vara lagom krämig så man kan jobba i den bra i den tunna huden. Kanske skulle satsat på den längst till höger istället.
Men men... man kan inte vara nöjd med allt! Den här är iallafall inte värd sina 145 kr.
Fast Lash som var med i samma paket är ju å andra sidan helt fantastisk!

Och vet ni...
Jag har fått en bäbis!

Hahahahaa... nu skrämde jag er allt va? Nej då, ingen riktig bäbis, jag är ännu bara i vecka 25, men jag och Andreas har fått hem en riktig liten goding...
Bamse har flyttat in hos oss och den här lille busen är 9 veckor gammal och hälften wachtel, hälften spets.
Snacka om att han terroriserar mina stora pojkar hela dagarna...
Här sitter vi i bilen...


Jag ser lite sliten ut... det är jobbigt att vara småbarnsmamma! *s*

Kommentarer
Postat av: Josefine

ja du bamse är en riktig söting. ser fram mot att träffa honom en dag. kommer även bli en ganska cool syn för ögat att se dig gåendes med tre hundar och en barnvagn sen. den måste jag få en paparazzibild på o lägga ut på min blogg!! puss

2009-07-14 @ 19:10:43
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Erika o Emma

GRATTIS till bäbis! Hoppas den förblir liten och smidig. hihi :-) Kram

2009-07-14 @ 19:23:17
Postat av: SantaCarolina

Josefine: Hahaha ja du... det kommer bli en syn kan jag säga. Tre hundar i en hand och barnvagnen med den andra...Nu ska bara Bamse lära sig gå fot.



Erika&Emma: Näää.. jag vill att han ska bli stor och lydíg nu... valptiden är den värsta! kram

2009-07-14 @ 20:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0