Testing testing, attention please...

Som Eminem skulle ha sagt... :0)
Någon mer som inte kunnat logga in på ett antal dagar? Blir vansinnig när blogg.se strular för femtioelfte gången!

Iallafall... det har testats scrub från Crabtree & Evelyn hemma hos SantaC minsann!
Och här kommer omdömet!


La Source Exfoliating Body Scrub
La Source är Crabtree & Evelyns spa-inspirerade linje med produkter framtagna för att man ska kunna njuta av ett litet hemma-spa i sitt eget badrum.

My my my... det säger väl allt?
En härlig doft av havsluft och pepparmint och små fina korn av pimpsten. Bara doften som scrubben lämnar efter sig på huden gör den värd att använda!

Men som ni vet, när det gäller scrub, så är rivigheten mycket viktig! Det är ju liksom rivigheten som gör hela grejen.
Och den här, sina små fina korn till trots, river på bra!
Huden blir len, väldoftande och helt underbar att beröra... jag vill bara ligga och smeka mig själv på låret en lång stund hur perverst det än låter! *s*

Konsistensen är fast och precis lagom rinnig. Finns ju inget värre när en scrub är för rinnig och bara halkar av huden. Ingen risk för det med La Source.
Beskrivningen säger att man ska använda den två gånger i veckan men fick jag göra som jag ville skulle jag nog riva lite varje dag...

La Source Exfoliating Body Scrub finns på Eleven för överkomliga 129 kr för en stor tub på 200ml.

Kommentarer
Postat av: Sublim

Jag instämmer! La source-serien är verkligen helt underbar - helt klart en favorit.:)

2009-01-10 @ 17:01:49
URL: http://sublim.wordpress.com
Postat av: jessicajessica

ja tyvärr har bloggen strulat en del, hoppas allt är bra med dig gummis

2009-01-13 @ 08:10:16
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: Rocketqueen

Oooh la la, det låter underbart!

2009-01-15 @ 10:26:58
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0