Ooooh....varför...

Varför varför varför... tänker man alltid dagen efter: "Oh nu ska jag verkligen inte dricka sådär mycket igen!"
När jag vet att jag visst kommer dricka sådär mycket igen nästa gång jag har sådär himlans roligt.

En annan fråga man kan ställa sig är ju hur bra alla dessa raketforskar-idéer är som man får strax innan kl 02....? Varför känns det som en riktigt bra idé att beställa in 3 shots tjugo i två för att sedan 10 minuter senare bestämma sig för att åka hem? Det är ju som upplagt för en superbra bakfylla dagen efter.

Eller varför man MÅSTE berätta hela kvällen för sin sovande sambo när man kommer hem och kryper upp i sängen med klänning och stövlar och allt och högljutt informerar om hur bra det var att restaurangen glömde ta betalt för våra cocktails?

Det kan man fråga sig.

Nu ska jag byta lakan i sängen. Var ju lite lerigt ute inatt och jag tyckte  tydligen att det var en bra idé att ha stövlarna i sängen.
Sen ska jag straffa mig själv och gå till gymet. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Sublim

HAHAHAHAHAHA!:D

2009-01-25 @ 22:05:20
URL: http://sublim.wordpress.com
Postat av: jessicajessica

hihih gumman då bra ni hade skoj i alla fall kramar

2009-01-26 @ 09:47:04
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha, ja du Carro...det är bra jävla jobbigt att ta av sig stövlarna när man har varit ute. Har själv somnat med dem på fast kom inte längre än till hallen. Så bra att du tog dig till sängen iaf ;) Kram

2009-01-26 @ 21:15:49
Postat av: PB

Det sista inlägget var av mig PB, men signaturen kom visst inte med.

2009-01-26 @ 21:16:59
Postat av: Malin Eklöf

Tja, det var tydligt att vi överskattar vår förmåga att inta alkohol.

En del av mig tror att vi blev så fulla som straff för de där gratis-drinkarna!!!

=)

2009-01-27 @ 07:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0