Jaqua Beauty Cocoa Buttercream Frosting Handcream

Jisses, vilket långt namn!
Vad man lite snabbt kan konstatera när det kommer till Jaquas produkter är : Väldoftande och välvårdande!
Aldrig har väl mina händer känts mer återfuktade under så lång tid!


Med kakao-extrakt, A och D vitamin blir händerna eller armbågarna mjukt återfuktade och otroligt väldoftande! En försiktig och varm kakaodoft som bara är helt oemotståndlig sprider sig! På Jaquas produkter informerar man om att även om krämerna luktar så gott att man vill äta upp dem så är de inte ätbara... Synd, känner jag! haha...

Cocoa Buttercream Frosting Handcream finns på Eleven för 99 kr för en tub på 59 ml. Perfekt för handväskan!

Just nu testar jag även Jaqua Pink Champagne Bodybutter. Ni skulle bara veta hur den doftar...

Några har frågat och undrat vad som egentligen hände med min lilla Thea och utan att gå in på några obehagliga detaljer så kan jag säga att allt gick väldigt fort.
Ett dygn efter att hon visat ett första tecken på att hon mådde dåligt var hon död.
Efter prat med en veterinär så valde vi att avvakta lite eftersom hon bara kräkts några gånger, vilket ju kan vara helt normalt bland katter.
Hon blev sämre men gick ändå på lådan och drack.
På lördagsmorgonen hittade jag henne död på golvet i ena sovrummet... Hon såg helt avslappnad ut och hade troligtvis dött i sömnen.
Som sagt, det enda som grämer mig nu är att hon fick somna ensam. Jag hade så gärna velat stryka henne över pälsen den där sista stunden...


Kommentarer
Postat av: Josefine

nej men gud vad är det jag ser.. första gången jag hinner surfa på ett par dagar o vad möts jag av då. miljontals kramar till dig så får du en ordentlig kram på torsdag!!

kramar

2009-01-20 @ 15:24:58
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Sol Ottosson

Hej på dig!

Jag skriver till dig för att jag har läst din blogg. Måste säga att den är väldigt inspirerande och fint gjord. Jag har arbetat med hudvård i 12 år som extra för jag har det som ett intresse. Nu mera arbetar jag med ett märke som jag nu arbetat med i 1år. Jag såg inte att du skrivit något om detta alls, därför antar jag att du aldrig fått möjlighet att testa det. Jag blir hela tiden väldigt glatt överaskad för varje ny produkt jag testar av detta märke. Kan ju helt klart säga att detta är ett av de absolut bästa märket som finns på marknaden. Det säger jag inte bara för att jag säljer det utan jag vet forskningen bakom och har sett resultat, även hudterapeuter har börjat ta in det på sina salonger nu. Jag skulle jätte gärna vilja träffa dig och ge dig en ansiktsbehandling så du får testa våra produkter (ett test tar jag inget för, då behandlar jag 1/2 ansiktet gratis) om du har möjlighet nu till helgen för jag ska då upp till Norrköping, annars bor jag i Stenungsund 5mil norr om Göteborg.

Med Vänliga Hälsningar Sol Ottosson

2009-01-20 @ 18:51:24
URL: http://home.gamman.se/sol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0