Nivea Diamond Gloss spray Treatment

Diamond Gloss Leave- in Spray
I paketet från Nivea som kom i förra veckan fanns det hela fyra fullstorleks-flaskor! Inte illa pinkat, utan snarare mycket generöst!
Som jag skrev innan så var det sprayflaskan med en leave-in-treatment som fångade uppmärksamheten först.
Nu har denna lilla goding testats i en dryg vecka och här kommer omdömet!

First thing first (som Kiddo skulle ha sagt i Kill Bill...) Doften... Doften är underbar. Ni vet så där härligt som håret alltid doftar när man går från frisören? Så doftar mitt hår varje dag nu... Det säger allt.

Konsistensen då.... Inte mycket att orda om där. Den är flytande. *s*

Men effekten? Effekten är överraskande bra! Jag hade inte tidigare testat nåt i hårväg från just Nivea så jag hade egentligen inga förväntningar.
Håret blir lent, följsamt och som sagt väldoftande.
Jag plattar dagligen mitt hår och jag tycker nog att håret formar sig lite lättare när jag använder sprayen innan.

Diamond Gloss är Niveas nya hårserien och där ingår även schampoo och balsam som såsmåningom också ska testas här hemma...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag älskar verkligen doften, tänk om alla hårprdodukter doftade lika gott dom Niveas diamantserie:)

2009-02-13 @ 00:10:49
URL: http://emlanemelie.blogg.se/
Postat av: Karin

Gah, säljarna på Pitney Bowes var ju hur jobbiga som helst!!! ;)

2009-02-13 @ 15:22:28
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: fredrika

jag köpte den idag, ska bli kul att testa sen ! :D

2009-05-29 @ 17:28:42
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0