Mina fina naglar och första ansiktskrämen!



Kolla här... *s* Kan ni tro att detta är mina egna naglar eller? Ja med en förstärkning av gelé såklart men det är mina naglar på längden och allt!
En månad tog det att få dem att växa ut till detta... Så nöjd över att äntligen hittat ett material som sitter som gjutet på mina naglar.

Här hemma i smink-och hudvårsfabriken går produktionen vidare. Ikväll står facecream på tur!
Jag har snott ihop ett recept på shea, jojobaolja, sötmandelolja, destillerat vatten och e-vitamin som ska vispas väldigt luftigt. Ingen parfym och inget färgämne tillsätts eftersom denna kräm ska kunna passa till och med den med känslig hy.
Ett bildbevis kommer imorgon om receptet funkar.
Så roooooooligt så ni anar inte!!

Kommentarer
Postat av: creme-idiot

Åh, håller tummarna så det knakar för att det ska lyckas för dig... Tänk, sedan när du är större än de största, då får du inte glömma oss, dina trogna blogg-läsare... ;) Kramar och lycka till!!!

2009-02-02 @ 23:59:31
Postat av: MissPurple

Det är så spännande! Och jag kan knappt vänta med att få prova. Tycker att det är superkul att få vara med som en av dina försökskaniner verkligen =)

Kram

2009-02-04 @ 09:32:13
URL: http://misspurple.blogg.se/
Postat av: CrazyNails

Skippa vattnet är mitt förslag, vattnet gör att det är lättare för bakterierna att gro. Kör endast oljor och e-vitamin. Det gör jag funkar super!

2009-02-04 @ 21:41:24
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Postat av: SantaCarolina

Crazynails: tack för tipset! Ska testa den.

Creme idiot: Klart jag aldrig glömmer er! haha...

Miss Purple: Jag tycker att det är jätteroligt att du vill vara med och testa!

2009-02-05 @ 12:24:30
Postat av: Sminkan

Otroligt fina naglar! Kul att höra om hur det går framåt med produktionen!

2009-02-06 @ 11:56:57
Postat av: Elin

Hej jag har lite problem med mina naglar.. dom växer långsamt och är jätte mjuka. jag vill ha hårda långa naglar, något förslag? :) och jag hittar ALDRIG nagelack som sitter bra och länge skulle tycka det var jätte roligt om du kunde svara :)

2010-05-28 @ 18:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0