Jag undrar en sak

Jag vet inte men jag tror att jag kommit dem på spåren.

Försöker Kanal 5 slå något slags rekord i att visa mäkliga program?
Just nu visas "Män med bilar som älskarinnor".

Ehhh? Ja karlar som  gillar att sätta på sina bilar alltså. Karlar som ser sina bilar som erotiska objekt.
Man kan bara konstatera att alla är vi olika.

Man kan också konstatera att Kanal 5 måste vilja slå rekord i att visa konstiga program. Är det inte män som gillar att göda sina kvinnor så är det kvinnor som ammar sina barn tills de är 12. Och gärna sina äkta män också.

Det här var helt off topic!

Kommentarer
Postat av: Malin Eklöf

Hahahaha!

Jag instämmer i din frågeställning!

Det är det ena knasige efter det andra, kul att få känna sig sisådär lagom normal... =)

2009-02-25 @ 10:51:01
Postat av: Sminkan

Ja, spontant undrar jag ju hur det går till? Att ha sin bil som älskarinna alltså... Men därifrån till att faktiskt se programmet... Ibland är det skönt att inte ha någon TV!

2009-02-25 @ 15:19:22
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0