En kvällsrunda bland mina junkies!

Det hör inte till vanligheterna att jag lista min dagliga bloggrunda men idag ska jag vara duktig och länka lite!

Sminkans medbloggerska Emma visar en dramatisk och läcker make! Observera den mycket skickligt dragna linern!

Vacker och Underbar har lagt upp en härlig vårbild och hon har även påbörjat Gunkresan! Jag vet en till som skulle behöva göra en utrensing... Nämner inga namn!

BettieLi har slut på favvo-glosset och har fått många tips under veckan som gått hur man får ur det sista ur hylsan! Det finns t.o.m. klipp på Youtube som visar hur man går till väga tydligen! haha...

Miss Purple försökte sig på konststycket att besöka en Body Shop utan att handla något. Tjena... det går ju inte! Vilket hon insåg... *s*

Make it Fab visar två häftiga make´s varav en är arabiskt inspirerad! Vilken fin ögonfärg damen i fråga har förresten!

P´ssion har lagt upp en videoblogg om ett märkligt schampoo...

Fåfängan hänger på bloggtemat och funderar kring hårborttagning. Hon har inte använt Veet på mitt sätt iallafall.... haha..

Och slutligen... min vän Malin... bloggen handlar inte om smink men är nog så rolig ändå! Läs hennes lista!

Tomörröw... mina damer och fåtalet herrar... fyller jag år. Det ska firas med jobb först på dagen och sedan kalajs på kvällen! God mat och gott vin på rekomendation från en bra vän står på programmet. Och trevligt sällskap givetvis!

Kommentarer
Postat av: CrazyNails

Grattis på födelsedagen!

2009-02-20 @ 21:36:03
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0