Kom ut nu!!!!

För i helvete...

Jag vill inte vara gravid mer nu!
Så känns det just nu. Jag har nog aldrig känt en sådan frustration över något tidigare i hela mitt liv.
En liten varelse styr hela min tillvaro fast den inte ens har kommit ut än.

Jag kan inte sitta eller ligga för jag får ingen luft. Jag vet inte om det har nåt samband men min mage är inte så stor så bäbisen trycker väldigt mycket uppåt mot lungorna.
Det resulterar i ständig värk, halsbränna och så andnöden då... Fötterna värker... ryggen värker...

Så fort jag är tillbaka på jobbet efter semestern är sammandragningarna tillbaka och foglossningen med...
Shit, vilken gnällkärring jag är då men just nu är det inte roligt.
Jag vill bara vila och sova...

Det mest ironiska med hela situationen är att det är ca 12 veckor kvar innan beräknat datum, 10 om jag har tur.
Snälla låt tiden gå fort nu så vår bäbis kommer ut och allt blir som vanligt igen...

Kommentarer
Postat av: Josefine

jobbigt för dig att det känns så jobbigt! puss

2009-08-04 @ 21:35:24
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Anja

Kan inte göra annat än att hålla med! Är själv gravid i vecka 25 och det är jobbigt när kroppen inte orkar med det man vill göra!!!

2009-08-05 @ 09:59:27
Postat av: PB

Jag vet precis hur du känner Carro. Men snart är det över. När du har fått din bebis kommer du känna att det verkligen var värt det. Håll ut vännen! KRAM

2009-08-05 @ 10:30:44
Postat av: Linda

Tack för hälsningen i min blogg, jag mår bara bra, dock lite seg såhär på sommarsidan :D Har bara inte blivit någon uppdatering men det kommer :)

Man får gnälla, hoppas du känner dig bättre snart, jobbigt när det känns sådär. Jag tycker att det är väldigt mysigt att vara gravidtjockis, visst, jag har en del krämpor, men de hör ju till. Fast det är jobbigt de dagar man inte mår bra. Bara att tänka på att det är tillfälligt och snart går de över. Känns helt otroligt att magen snart ska ersättas av en liten baby, jag har inte fattat det än tror jag. Mirakel är vad det är :)Och att JAG ska bli en mamma :) om allt går bra förstås. Man är lite orolig från och till men det kommer väl på köpet. Som sagt nedräkningen har börjat, spännande att följa dig också!! Lycka till med allt sålänge. kram

2009-08-05 @ 11:53:01
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Håll ut! Fast det låter jobbigt...

2009-08-05 @ 14:55:36
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Malin Eklöf

Hahaha! Stumpan då!

Jag har ingen aning om hur jobbigt det är men det låter som att jag verkligen inte kommer vilja gå igenom det själv!!!!!



Vad sägs om att du och jag spenderar nästa vecka med att ligga raklånga i (förhoppningsvis) strålande väder,äter godis och drömmer om allt som vi inte har råd att köpa!!!!

2009-08-05 @ 23:32:26
Postat av: creme-idiot

Har du sammandragningar ser du till att sjukskriva dig!!!! Du måste ta hand om er på allvar!!!! Det känns skit någon gång där du befinner dig nu, jag hade ett h-vete, men tro mig, det blir så underbart att du inte kan föreställa dig!!! Det kommer att vara sååååå värt det, du har ingen aning!! Håll ut, men SE TILL ATT TA DET LUGNT NU!!!! Busunge!

Kramar i massor!!!!

2009-08-06 @ 04:27:57
Postat av: Sanna

Här får du en kram av mig!

2009-08-12 @ 20:11:14
URL: http://makeupmylack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0