Elizabeth Arden Mediterranean


Jajemen, en sådan här fin flaska på silverfot står framför mig på vardagsrumsbordet just nu!


Min bästaste mamma och pappa har kommit hem från Österrike där de haft en toppenvecka med alptoppar, 25 grader och sol, öl och tydligen nyfunna vänner.
Det värmer gott i hjärtat att när jag hör att de haft det bra.

Med sig hade de, förutom ett par kilo godis och whiskey till oss, denna härliga flaska EdP.
Doften är ganska damig på mig men den är ett bra komplement till min i övrigt ganska lätta parfymsamling...
Och bara färgen på flaskan med den hamrade silverkorken kan ju få vilken estet som helst att smälta!

Vad händer annars då?
Magen den växer. Ligger precis på kurvan för vecka 32 vilket känns skönt att veta eftersom väldigt många gärna vill berätta för mig hur liten jag är. Och jag som inte ens fattar hur magen ska kunna bli ännu större! Det är ju hela två månader kvar imorgon faktiskt...
Men min barnmorska sa att antagligen uppfattas jag som liten eftersom jag inte har något hull på magen, det är egentligen bara mycket mage, lite mer höfter och ett rundare ansikte... Och det syns kan jag säga! I ansiktet alltså...

Vi ska nog kolla på ett hus i veckan som är till uthyrning. Det låter helt fantastiskt mysigt i beskrivningen men som vanligt är det väl något fel... Hyran känns lite låg så vem vet, det kanske är ännu ett ruckel vi åker ut för att titta på... *s*
En liten uppdatering blev det iallafall...
Magen i vecka 32 idag...

Kommentarer
Postat av: PB

Fiiina magen :).

2009-08-31 @ 17:55:51
Postat av: Josefine

du uppfattas som liten av fler än barnmorskan min vän;) puss

2009-08-31 @ 20:44:27
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: creme-idiot

Fina, fina du!! Själv var jag stor som ett hus och alla frågade; 1: när jag skulle ha (dvs de trodde det var när som helst) och 2: om jag väntade tvillingar. Detta var i femte månaden!!!!! Haha!

Du är precis lagom, strunt du i vad andra säger, bara du mår bra. Bebben har barnmorskan koll på. kram

2009-08-31 @ 23:05:21
Postat av: Linda

Supersöt mage!! Vet du detta med magstorleken verkar vara ett hett diskussionsämne när man är gravid, vet inte huur många kommentarer jag ständigt får och alla är de olika! Den ena frågor-OJ väntar du tvillingar, eller är det dags att föda snart (då va jag i kanske 6:e månaden) och en annan säger men oj vad liten du är, vilken liten mage! Jag har bara en mage och inget mer, den pekar också rakt fram vilket gör att den ser stor ut från sidan, bakifrån ser jag inte ens gravid ut. Men som sagt, det är lite roande med allas kommentarer :o)

Älskar min mage och huvudsaken de frodas och växer enligt kurvan och att bebben mår bra.Inte långt kvar för dig heller nu, tidne rusar på sluet jag lovar ;o)

Lycka till med huset!

2009-09-01 @ 11:34:27
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Milla

Hellre liten än stor mage. Önskar jag också får en liten mage när/om det blir dags.

2009-09-02 @ 10:37:13
URL: http://powerpuffran.blogg.se/
Postat av: jessica

Alla är vi olika och du är så fin oavsett min gravida vän =) Var stolt!

2009-09-03 @ 23:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0