Khol Carat Black

Mina fina föräldrar var på Birka Paradise-kryssning under skit-Påsken som gick medans jag låg i sängen/badrumsgolvet och tyckte synd om mig själv.
Som de lyhörda padres de är så fick jag givetvis den bästa av påskpresenter.
Min lilla pappa var i Taxfree´n oc handlade... *söt han är*

Jag har tidigare läst om Lancomes mascaror med guldglitter i men inte visste jag att de även gjort kajalpennor med detsamma!
Khol är utan tvekan de bästa kajalpennorna som finns och nu finns denna lilla goding i min ägo: svartaste svart med lite lite guldglitter i...



Ska du ha en kajalpenna som sitter hela dagen är detta pennan du ska satsa på. Och så lång den är sen då! hihi...

Kommentarer
Postat av: jessica

tackar förtipset gumman!! vad skönt du börjar må bättre kramar

2009-04-15 @ 10:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0