Köpstopp...

Jag läste idag hos Sminkjante att hon infört ett köpstopp till och med 1 november.
Vad säger ni tjejer? Ska vi hänga på?

Fasen, tänk på hur mycket vi konsumerar och slösar på smink... oavsett hur kul och roligt vi har med sminket och krämerna så kan det ju vara spännande att se hur mycket man skulle spara på de här veckorna?
Och dessutom hinner jag nu använda upp mina lager här hemma som annars bara skulle ligga och bli för gamla...

Nu har jag ju ett mindre bekymmer... jag tänker hänga på köpstoppet.
MEN... nu ska jag ju till Barcelona om drygt två veckor och ska då äntligen få besöka Sephora för första gången. Och inte kan jag besöka Sephora utan att få köpa något? Jag har faktiskt lagt undan pengar till just det besöket... haha...

Så jag hänger på köpstoppet from den 27 september fram till den 1 november.
Alltid en början för en sådan som jag...

Kommentarer
Postat av: Malin

2008-09-06 @ 02:17:46
Postat av: malin

Nämen tjejer (...och eventuellt killar), kunde ni inte infört köpstoppet innan jag gick och köpte ett par höststövlar!!!

Det var ju meningen att jag skulle shoppa stövlar i Barca ju!!!!

Carro: I`m so sorry pumpkin....men det finns inget köpstopp i världen som kan hejda oss i Spaniens mittpunkt! Så är det bara!!!!

2008-09-06 @ 02:21:43
Postat av: jessica

ojojoj lovar du inte ngt du INTE kan hålla nu hahha tror inte ja klarar de kramar

2008-09-06 @ 11:01:07
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: SantaCarolina

Malin: Nä jag vet. Det är därför jag påbörjar mitt köpstopp EFTER Barcelona. Kan ju inte åka dit och inte få handla... hehe

Jessica: Det kommer bli svårt! Men jag ska försöka vara stark och fixa det... Du får peppa mig! hihi...

2008-09-06 @ 11:47:46
Postat av: sminkjante

Du måste naturligtvis handla i Barcelona!

2008-09-06 @ 16:34:54
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Da Bomb in the house, yo!

Jag kom nyss ihåg att snälla, rara du hjälper mig att hålla shoppingstoppet i och med Philosophygrejerna...kan knappt vänta;) Kramis!

2008-09-06 @ 20:39:39
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag ska nog hoppa på detta, plånboken skulle nog må väldigt bra av det! :)

2008-09-07 @ 17:50:02
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0