Käraste vänner...

Nej, detta är inte ett avskeds-inlägg...
Jag ska inte sluta blogga, som en del har undrat. Jag har bara för mycket kring mig privat och i jobbet just nu.
Ingen inspiration finns även om jag önskar att så vore fallet mer än något annat.

Men... om några dagar är mitt köp-stopp över och då .... då säger jag bara... aningens små köpbehov som behöver få sitt utlopp.
Så jag hoppas innerligt att ni orkar titta in igen... redan efter helgen ska jag nog kunna vara gamla goa SantaC igen!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Malin Eklöf

Vad bra! För snart analkas julen och då vill jag hemskt gärna veta vad jag ska önska mig... =)

2008-10-29 @ 14:47:38
Postat av: Linda

Ibland är det mycket, vi väntar på dig ;o)

2008-10-30 @ 22:54:44
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0