Missa inte...

senaste numret av Damernas Värld!
Med tidningen, som jag för övrigt börjat gilla vid sidan om min i övrigt ganska ytliga lektyr, följer nämligen en Face gel-liner och en riktigt bra tunn pensel!
Nyansen är svartaste svart och den invigde jag imorse. Riktigt riktigt bra!

Linjen blir perfekt suddig men ändå skarp...  Nu återstår bara det dagslånga testet för att se om linern sitter i resten av ansiktet och inte runt ögat ikväll. hehe...

I övrigt mår jag bra... Det tar ett tag att komma in en ny dagsrytm som ett ökat ansvar innebär. Nu har jag börjat få ordning och strukturerat om min tid. Det handlar helt enkelt om prioriteringar.

Nu är det fredag... och snart helg. Helgen bjuder på träning givetvis och julmarknad i Knäppingsborg med Malin.
Puss och hej så länge...

    

Kommentarer
Postat av: PB

Hej Carro! Kul med en uppdatering! Hoppas allt är bra med dig! KRAM

2008-11-28 @ 12:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0