Hur ska detta sluta egentligen?

Jaaa ni... jag lovar åter och åter igen att jag ska bli bättre på att uppdatera men det är väl bara att inse att saker och ting inte är vad de brukade vara.

Mitt jobb tar helt enkelt all tid. Och den tid jag faktiskt har ledig har jag lagt dels på konståkningsklubben jag är engagerad i men också på min egen träning.
Något gott har kommit ur det också eftersom jag ÄNTLIGEN nått matchvikt igen.
Hela 4 kg har jag lyckats tappa. Låter kanske inte mycket men med tanke på att jag inte är så lång så gör det en del skillnad.
Att kondisen och flåset blivit mycket bättre är en bonus.
Nog om det.

Nu vet ni vad jag sysslat med den senaste tiden.
Och ja... jag sminkar mig varje dag. Fixar håret varje dag. Mixtrar med ögonskuggor och grejar med alla mina små prylar varje dag.
Sminkjunkien inom mig lever kvar. Hon har bara fått stor konkurrens av Karriär-junkien.

Kommentarer
Postat av: Sublim

Jag förstår dig! Jag har också alldeles för mycket jobb för att jag ska hinna med att blogga som förr. Kul att höra med träningen och vikten, det är alltid skönt att känna sig som man mår bäst.:)



Lova att iaf visa upp ev. nya saker du shoppar, typ Benefit.;)



Kram!

2008-11-18 @ 22:44:48
URL: http://sublim.wordpress.com
Postat av: Josefine

kul att se ett levnadstecken från dig :)!! pratt satt i en ambulands med en patient som var hotad till livet och så sprängdes ambulansen. men han överlevde det och vårdades under ett helt program. var vaken och klar vissa stunder och kollapsade andra. sedan så dog han tillslut o det var begravning och minnesstund. puh ja jag minns det med helikoptern med. det var en person som dog som inte var sympatisk iaf. kul med vikten. själv har jag en frosseri vecka nu men det ska det bli ändring på från och med måndag. måste ju också ha matchvikt tills egypten! puss

2008-11-19 @ 08:44:03
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: badis

Ibland är det så, förstår dig precis! Kommer nog att stå inför samma situation på våren, kommer att jobba 40h/vecka och därtill studera, vet inte hur ofta jag hinner posta sen. Men jag ska nog keep going, kanske några ggr/vecka sitället för nästan varje dag:)



Saknar dina inlägg iaf!<3

2008-11-20 @ 11:32:16
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: jezziee

hejsan hoppsan carro så skoj att du lever =) Jobbet får ta tid och träning med så kan de var i vissa perioder =) himla roligt att du mår bra i alla fall och nått din match vikt, här är de långt kvar med den =) slå gärna ett mess för en fika framöver vore så skoj kramar

2008-11-20 @ 13:46:43
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-26 @ 12:23:34
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0