Rimmel London

Kate Moss är som bekant modell för Rimmel.
Och är det en modell som jag inte vill se så är det just Kate Moss.

Visst är jag riktigt negg nu? ;0) Alla verkar älska Kate Moss.
Jag är väl kärringen mot strömmen då. Hon är bara för smal och ser alldeles för ohälsosam ut för min smak.
Men det är jag det!

Meeeen...Ni har säkert sett reklamen för Glam Eyes Mascara. "Get the London Look" säger Kate lite mystiskt..


Det är lite larvigt men jag blir helt frälst i den rosa borsten! Den lär ju inte vara så rosa särskilt länge efter lite användande, men ändå!
Just Volymflex-borsten ska hjälpa till att separera och skapa fylliga fransar. Upp till 80% längre fransar ska detta lilla mirakel ge... där ser man!
Fyra stjärnor av fyra är rankningen just nu på Rimmels egna hemsida.
Jag får väl bortse från Kate då och kanske prova ändå...

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Hylsan var inte dum alls. Måste kolla in.

2008-05-21 @ 17:12:29
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Ninni

Är det inte konstigt? Jag gillar inte heller Kate Moss, tycker hon ser trashig ut och hänger med knarkiga killar. Men jag tyckte också att denna mascara såg fin ut, brukar inte gilla Rimmel ngt vidare annars, känns som ett budgetmärke för tonåringar och jag är kanske för gammal (38).

2008-05-21 @ 18:39:38
Postat av: Lithia

Här har du en "kärring mot strömmen" till. Jag har aldrig gillat Kate Moss...
När det gäller Rimmel så vill jag minnas att det är ett schysst budget märke men det var evigheter sen jag köpte nåt därifrån...

2008-05-21 @ 18:48:23
Postat av: Badbomben

Jag har inte annars nåt emot just henne men tycker nog att modeinstrin i allmänt sett är helt absurd med smalhetshysterin. Heroin chic-looken hjälper nog inte saken heller.

Håller med om att borsten är gullig!:)

2008-05-21 @ 19:44:58
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: Bjooti

Här har du en till som inte är ett vidare stort Kate-fan. Inte alls, till och med.

2008-05-21 @ 23:17:55
URL: http://bjooti.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0