Nu vet jag!

Tillbaka i stan igen efter en solig och avslappnad helg på landet!
Aston var som tokig (som vanligt) i alla former av vatten och dök upprepade gånger i havet med huvudet före.
Har ni någon gång sett en hund dyka med huvudet före ner i vattnet från ca 2 meters höjd så vet ni vad jag pratar om.
Det ser minst sagt kul ut!

Minns ni att jag för en 2 veckor sedan frågade er varför man inte skulle använda China Glaze Nail Strenghtener & Growth Formula med nagellack?
Nu har jag svaret.
Nagellacket fäster inte på den jämna och blanka yta som nagelstärkaren lämnar efter sig!
Så var det med det!
Bara att stå ut med omålade naglar i tre veckor till då...

Ps. Min underbara sambo köpte en ny digitalkamera åt oss i 5-årspresent i fredags så nu kan jag sluta beklaga mig över kassa ögonbilder när jag ska visa er mina sminkningar! Tjoohoo för fina bilder!

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Aha, då är det mysteriet löst.

2008-05-05 @ 16:32:44
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Sminkan

Eler så får du lacka om varje dag! ;-)

Jo, jag minns hur en labrador beter sig i närhäten av vatten! visst är det en härlig syn! Livsbejakande!

2008-05-05 @ 18:55:18
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Leia

haha...ja så är det....men tänk om man kunde bli snygg i håret varje gång man ändrade....mitt blir alltid fel:) men det växer som ogräs....så det är ju bra.

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0