It´s mine....my prrrrrecious!

Det tog bara 4 år av letande men nu är den ta mig tusan min!



Big Sexy Hair Spray and Play-spray!
Jag har letat med ljus och lykta efter denna produktserie och främst sprayen.
Och nu har jag hittat den! Till ett mycket bra pris dessutom in the States.
Detta är en serie produkter som ska skapa fantastisk volym i håret...Finns även i andra utföranden med andra funktioner.

Moa och Malin var här igår och Moa berättade att hon hittat en så bra amerikansk webshop där vi kunde köpa vårt Redken schampoo billigt... Billigt betyder ca 65 kr per flaska jämfört med de dryga 200 spänn samma produkt kostar här hemma.
Vi käkade middag och sedan satt vi oss vid datorn för att beställa lite ihop.
Och där fanns även serien Big Sexy Hair som jag verkligen letat ihjäl mig efter!
Så för 260 kr fick jag mitt schampoo från Redken och sprayen från Big Sexy. Lite frakt och moms på det också så klart... Men det får vara värt!

Vill ni shoppa loss på bra hårprodukter och till löjligt bra priser dessutom så är detta sidan för dig:
www.alternative-beauty.com

Kommentarer
Postat av: Badbomben

Låter kanoners, va roligt att du äntligen fått din precccioussz:D

2008-05-24 @ 18:28:26
Postat av: Anonym

www.baresso.se, har du kollat där?

2008-05-25 @ 00:39:49
Postat av: Sublim

Ska absolut titta in i den här butiken. :)

2008-05-25 @ 01:38:56
URL: http://sublim.wordpress.com
Postat av: Sanna

Det låter ju kanon.
Hur mycket går frakten på?

2008-05-25 @ 21:30:23
URL: http://makeupmylack.blogg.se
Postat av: Malin Eklöf

Ja, nu jävlar ska det sexas till i håret om dagarna... ;)

2008-05-26 @ 07:43:37
Postat av: SantaCarolina

Sanna: Frakten blev 33 dollar till europa. Helt ok när man är tre som delar.

2008-05-26 @ 09:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0