I verkligheten...

ser ju allt mycket mer annorlunda än på bild.
Det borde man ju ha lärt sig vid detta laget.

Jag beställde ju som bekant några cup cakes-tvålar från TVÅL.
Låt mig påminna er om hur de marknadsförs:
image315
Så här ser de ut in real life...
image320
Jämför den med turkos glasyr (till höger på mina bilder) och gult strössel. Hahaha, tror någon lekte lite med Photoshop där när de skapade marknadsmaterialet.
Snacka om att försköna!
De doftar iallafall  himelskt gott eller som Andreas uttryckte det: " Det luktar kakor och bakingredienser i badrummet! Vad är det för nåt?!"
Så alla ni som inte ville beställa tvålarna för att ni inte ville förstöra dem genom att använda dem... Ni kan tvåla in er för glatta livet! De blir inte mycket finare än så här ändå!

Den här bilden blev dålig. Men jag lägger upp den ändå...
Vad är det egentligen för en stor svart nos som gärna vill komma närmre tvålarna på köksbordet?
image321

Det är ju bara min Smackie!

Kommentarer
Postat av: Sublim

Hahaha, ja det är väl så med det mesta i den vägen av produkter. Hoppas de är sköna att tvåla in sig med nu bara!

2008-05-01 @ 22:23:35
URL: http://sublim.wordpress.com
Postat av: Linda

Jahaja då vet man det trist när de inte är lika fina i verkligheten..tänk vad bilder kan vilseleda en..men luktar de ljuvligt så kanske man måste ha dem i alla fall :P

2008-05-01 @ 22:46:16
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Badbomben

Äsch att de inte var lika granna på riktigt, photoshoppande är bläh. Men riktigt söta ser dom ut ändå och om dom doftar gott så kan jag ändå tänka mig att köpa tvålbakelser.

2008-05-02 @ 10:38:38
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: Emmi

Men vad sjutton....Är det riktiga pappersmuffinformar de sitter i? Vad konstigt, det ser ju ut som dekoration i plast på de första bilderna. Annars var marknadsföringen rätt lik tycker jag.

2008-05-15 @ 22:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0