Helgen nalkas...och värmeböljan med den!

Klockan är snart halv nio på morgonen...
Det är redan 28 grader varmt på mitt kontor som ligger precis under taknocken i klubbhuset...
Det är varmt, minst sagt!

I helgen väntas det värmebölja och det inspirerade mig till lite havsblå och solgula godbitar....

image330
Alla bilder och produkter kommer från www.asos.com

I eftermiddag ska jag och Andreas hämta svärföräldrarnas nya båt och köra ner den till landet.
Där blir vi kvar till imorgon eftermiddag och bara njuter av det fina vädret!
Imorgon kväll väntar en klassfest med min gymnasieklass! Förstå att det är nio år sedan vi tog studenten och nu ska vi ses igen!
Det är ju som upplagt för en rolig kväll!

Kommentarer
Postat av: Badbomben

Vad är den där turkosa tuben för nåt, ser härligt ut?

Ha en skojig helg! p.s. Fick du se RQ?:)

2008-05-30 @ 10:28:13
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: SantaCarolina

Badbomben: Näää. jag hann aldrig träffa RQ! Jättesynd... Den blåa tuben är en ögonskugga från märket Lizzie. Finns på Asos.

2008-05-30 @ 11:51:29
Postat av: Jeanette

Nej det verkar ses som något väldigt fult att inte vilja ha barn och jag förstår verkligen inte varför. Rent ut sagt är jag trött på det där nu och tänker välja att ta den tjuriga vägen ut, sluta svara. =P Tycker att det som har behövts sägas har sagts och så lämnar vi det där.
Men det som du säger att din barnlängtan har kommit nu, hur har den kommit då? Känner du själv att det är väldigt viktigt att du får biologiska barn och i så fall, varför är det viktigt? Och som så många verkar tro, jag tycker inte är det är något fult med att vilja det, jag bara undrar varför. =)
Tack för din stöttning i alla fall, kände mig väldigt ensam där ett tag. =P

2008-05-30 @ 16:36:45
URL: http://ettenaej.blogg.se
Postat av: Jenny

hahaha, stackars din omgivning Carolina! ;)
nej, men jag avundas dig faktiskt. jag är sjukt dålig på att upplysa min omgivning om diverse känslor & tankar. önskar jag var bättre på det, mycket bättre, men det är jag inte. tyvärr. & sedan när jag väl tar mod till mig & berättar t.ex. att jag är arg så känner jag mig bara dum & som värsta dramaqueenen. inte okej!
det gäller att jobba på/med sig själv hela tiden. work work! :) Kram kram

2008-05-30 @ 18:44:18
URL: http://jennysoderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0