Bourjois Bronzing Powder

Bourjois Bronzing Powder Bourjois Bronzing Powder

Men titta! Visst är det kul?
Bourjois är väl vad man skulle kunna kalla ett budgetmärke. Du kan hitta ögonskuggor, läppglans, mascara, läppbalsam, borstar och pennor för under 100-lappen.
Min erfarenhet av märket sträcker sig till ögonskuggorna som håller okej kvalité.
Men den här...

Ett bronspuder som ser ut som chokladkaka...hihi... totalt onödigt men totalt begärväckande!
Finns för 91 kr på kära Asos.

En annan sak som kanske inte känns lika onödigt utan snarare väldigt nödvändigt är denna duo; Bourjois Duo Lip Scrub&Balm!
Bourjois Duo Lip Scrub & Balm Bourjois Duo Lip Scrub & Balm
Använd den lilla borsten till att skrubba läpparna, återfukta dem sedan med balsamet i hylsan och enligt Bourjois själva ska det hålla läpparna återfuktade i 8 timmar. Ser man på...
Smart förpackat 2-in-1 set alltså med den lilla borsten på toppen av hylskorken.
Finns också på Asos för 98 kr.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej gumman!
New Yorker faktiskt. Har aldrig handlat där innan, men toppen låg i skyltfönstret och jag tyckte också dem var så himla söt. Skön också! Fungerar lite som en korsett för den drar in magen, hihi!
Den fanns i brunt också och det var inte så länge sen jag köpte den, så de borde ha den kvar!
Ha en bra dag!
Kram Johanna

2008-05-15 @ 09:37:24
URL: http://jmagnusson.blogspot.com
Postat av: Sminkan

Bronzer använder jag aldrig, men den där skulle jag vilja ha ändå...

2008-05-15 @ 10:32:51
Postat av: badbomben

Jag bronzar sällan men den här kunde jag åtminstone äta upp, vilken fin habegärtingest!

2008-05-15 @ 11:33:26
Postat av: sminkjante

Ah, choklad. Tänk om man tar fel:)Jag som är en blekfis bronzar alltid lite grann.

2008-05-15 @ 12:33:16
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: inthemake

Mums, va gott ;) använder inte bronzer, men den hade jag lätt kunnat köpa ändå...vad är det dom säger? Choklad är som sex hihiiii

2008-05-15 @ 18:39:49
URL: http://inthemake.blogg.se
Postat av: Linda

Vilken delikat förpackning :P
De där vill ju en chokladälskare som jag såklart ha :o)

2008-05-15 @ 21:43:13
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Ninni

Den där "chokladkakan" har jag stått och nypt i på ett varuhus i Spanien, den är helt underbar! Bourjois är faktiskt ett jättebra märke, prova t ex deras solpuder och cremeskuggor på tub, de är storfavoriter hos mig! Läppglansen med penselapplikator är också underbara!

2008-05-17 @ 20:23:40
Postat av: vesna

ååh va söt chokladsaken e :D

2008-05-17 @ 23:38:14
URL: http://sanjavesna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0