TVÅL Nail Butter

Det stämmer, jag har snöat in totalt på TVÅL.
Jag har långt ifrån testat alla deras produkter men jag är absolut nöjd med de jag HAR testat.

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag provar Nail Butter i doften Stawberry Vanilla just nu.
An någon anledningar har eleven valt att plocka bort dem ur sitt sortiment men jag skriver mitt lilla omdöme iallafall!

Nail Butter är ,precis som namnet skvallrar om, ett smör för naglarna och nagelbanden. Precis som Body Butter är för huden.
Min första erfarenhet av TVÅL hette Pink Cotton Candy men Strawberry Vanilla är så mycket mera väldoftande.
Inget supersött sockervadd här inte, utan en perfekt blandning av mogna jordgubbar och vanilj.
Doften sitter i länge på fingrarna, t o m efter att du tvättat händerna!

Nu har jag nog världens torraste nagelband så allt verkar nog återfuktande på mig. Men Nail Butter gör sitt jobb och gör det bra.
Min vän Jossan har av sin (och numera även min) nagelteknolog fått höra att hon har naglarnas Rolls Royce och det stämmer verkligen. När jag hörde det så tänkte jag att jag i sånt fall har naglarnas Skoda.
Ni förstår vad jag menar.
Jag behöver ett Nail Butter och man känner verkligen hur fett detta smör är. Perfekt!
image299

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Jag vet vad du menar. Mina naglar har allt utom toppkvalitet... Kanske detta vore en kur att testa även för mig. Ska kika om jag hittar någon som lockar. Vet inte om jag vågar mig p vanilj för ofta är det så kvalmigt.

2008-03-16 @ 08:31:11
Postat av: Josefine

haha.. naglarnas skoda. det var faktiskt roligt. det är ju skönt att man har ngt som är bra i skönhetsvärlden ;) puss

2008-03-16 @ 12:12:23
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Linda Johansson

Detta kanske luktar gott men TVÅLs duschcreme i just lukten Strawberry vanilla stinker härsken grädde och någon äcklig syntetisk variant som ska föreställa jordgubbar. Nä, jag håller mig till Pink Cotton Candy!

2008-03-16 @ 16:05:42
Postat av: SantaCarolina

Sminkan: Ja visst blir man trött på sina skitnaglar? Nä gillar du inte vanilj så ska du nog hitta en annan doft.

Josefine: dessvärre stämmer det ju!

Linda J: Jaså, är den så otäck alltså? Jag som har scrubben i samma doft. Gillar den med.

2008-03-16 @ 16:32:41
Postat av: Linda

Blev ännu mera sugen på dessa nu efter din recension, gillar att doften stannar kvar, för TVÅL´s produkter luktar ju ljuvligt.
Om det dessutom är som smör för nagelbanden så är det precis vad jag behöver :)
Men om de plockat bort dem ur sortimentet så
blev det ju lite svårt..kanske de bara är tillfälligt slut.. *hoppas*

2008-03-16 @ 17:07:29
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ooo...vill också ha!!

2008-03-16 @ 19:29:45
URL: http://www.glife.se/lipstickjungle
Postat av: hannahsthlm

Det vill jag pröva :)!

2008-03-18 @ 18:22:26
URL: http://hannahsthlm.blogg.se
Postat av: Sminkan

Beställde ju genast ett litet nail butter. Har nu testat det och kommit fram till att det inte funkar. Är dina också hårda som vax? Jag har jätteproblem med att få upp något ur burken över huvud taget. Urskumt!

2008-04-16 @ 21:25:20
URL: http://www.sminkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0