Och nästa man till rakning...

Eller nej, inte riktigt... nästa produkt från Beauty Bag till recension!

Jag fyllde nyss 28 år. Jag har hittills inte behövt bry mig om något som heter anti-rynk. Behöver det inte ännu i ansiktet heller men konstigt nog har det hänt något på mitt bröst.
Alltså inte på mina bröst utan på mitt bröst.

Jag har fått linjer.
Och de framträder som mer djupa om jag blir lite solbränd.
Hmmm...what to do? tänkte jag. Tricky, very tricky, som Bridget skulle ha sagt.

I samma veva fick jag första Beauty Bag.
Den innehöll en fullsize True Look dagkräm.
Första tanken var att den antagligen var för fet för mitt ansikte.
Den gör det den ska i ansiktet. Inga revolutionerande mirakel där inte.

Men... så läste jag på förpackningen.
"Använd på halsen och bröstet också".
Och det har jag gjort i ca 2 veckor nu och tro det eller ej... (Ej väljer väl de flesta här) men linjerna har blivit tunnare!
Vem kunde tro det? Det är faktiskt sant!
Så, nu är min plan följande: Jag fortsätter att använda min TVÅL Oilfree lotion med salicylsyra i ansiktet eftersom den gör underverk med min feta hy OCH så använder jag True Look till halsen och bröstet!
Vilken geni jag är, eller hur?! *s*
Man skulle nästan kunna tro att jag inte har nåt bättre för mig om dagarna än att fundera ut var och hur jag ska använda mina dagkrämer...
image294
Kort sagt, prova den om ni har upptäckt era första linjer. Jag tror ni kommer bli överraskade!
Finns bl.a. på www.eleven.se

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Bra att den kom till användning!

2008-03-03 @ 20:09:07
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Malin

Jag tänkte faktiskt precis samma tanke, även om jag inte har upptäckt några linjer ännu.

2008-03-10 @ 16:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0