Jodå, jag lever än...

Halva påskhelgen har spenderats på landet och andra halvan ska spenderas här hemma.
Tyvärr har Aston fått nån slags magsjuka så jag och Andreas är värsta småbarnsföräldrarna. Vi turas om att gå ut på natten och inatt var vi ute tre gånger var...
Snacka om att man blir trött!
Dessvärre mår han dåligt än den lille liraren...

Veckan som gick kan väl sammanfattas i fyra ord: Alldeles. För. Mycket. Jobb.
I övrigt svär jag över mina förbannade naglar som vägrar samarbeta med geléförlängningen och bara trillar av, ett halsont som kommit smygande och vinterns återkomst.

Jag har de senaste veckorna provat Oliva Body Butter som kom med Beauty Bag.
Om ni någon gång kommit i närheten av Olivas produkter så vet ni vad jag menar när jag skriver: Himelsk doft!
I övrigt är den väl inte så himelsk. Den är tunn och rinnig och inte det minsta dryg.
Den gör sitt jobb och återfuktar men burken som är så rejält tilltagen tar slut så fort! Man blir lite snopen...

Prova istället den body lotion på flaska som också ingår i serien, den återfuktar bättre och känns tjock och lyxig oxh absorberas av huden snabbt.
Samma härliga doft men mycket trevligare att använda!
image302                  image303

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Tack för det tipset! Jag har klurat på just Bod Butter från Oliva men då hugger jag lotionen istället!

2008-03-23 @ 09:29:29
Postat av: EyeOnBeauty

Jag gillade faktiskt Body Buttern men måste nog prova den där med:)ha en bra dag!

2008-03-23 @ 10:46:46
URL: http://eyeonbeautygirl.blogspot.com
Postat av: Jenny

oj va konstigt, min body butter är väldigt fast och dryg och måste verkligen jobbas in i huden. De är nog väldigt beroende på vilken hudtyp man har kanske.
Hur som helst är det en toppenprodukt!

2008-03-23 @ 11:26:27
URL: http://calanthe.blogg.se
Postat av: leonie

Jag instämmer i Jennys uppfattning här ovan, min är också fast,krämig och dryg.Jag har torr hy men ändå dröjer det en stund innan krämen sjunker in i huden. Jag håller med om att doften är fräsch och god.

2008-03-23 @ 12:41:49
Postat av: SantaCarolina

Men då kanske det är nåt fel på mitt exemplar då? Att den är lite svår att jobba in i huden håller jag med om...hmmm...kanske borde prova en ny burk då?

2008-03-23 @ 12:46:19
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Josefine

jag tänkte på dina naglar. kanske är det ngt ämne i det som du smörjde dina naglar med som ej samspelar bra med geléprodukterna. hör med anna nästa gång. för vissa ämnen kan ju få gelén att släppa. plus stress.. plus att man är gravid.. plus att det bara inte håller på vissa. tyvärr! puss

2008-03-23 @ 14:20:19
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Malin

Tycker det är så himla dåligt att alla fått samma grejer i sin Beauty Bag. Poängen var ju att man skulle få saker som passar just ens egna hudtyp, vilken typ av produkter man föredrar etc etc. Inte annat än att jag känner mig lite lurad...

2008-03-27 @ 19:05:03
Postat av: SantaCarolina

Malin: Ja det har du rätt i. Det var så länge sen som jag anmälde mig att jag faktiskt glömt att man skrev i de där personliga önskemålen...

2008-03-28 @ 23:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0