Hey girls...(och boys om det finns nån som läser här)

Nu behöver jag era utomordentliga smakråd!
Om en vecka ska jag på en gala i Globen.
På mig ska jag ha...

Denna!
image295
(bild från www.asos.com )

Och nu måste ni hjälpa mig.
1. Vad ska jag ha för smycken? (Jag tänker: Inget halsband, men däremot örhängen och armband)
2. I vilken färg ska sminkningen gå? Svart sotat, turkost, silvrigt...???
3. Är det ok med svarta strumpbyxor , ganska täckande, till en klänning som denna?

Upplys mig nu!

Kommentarer
Postat av: Emelie

1. Nej inget halsband men lite större örhängen kanske. Dock pratar jag inte fjortisringar. Men något som syns. Armband blir perfect. Lite blingbling på det tycker jag. Och silver passar bättre än guld.

2. Varför inte fånga upp nån av färgerna i paljetterna? Spelar ingen roll vilken du tar, silver, turkos eller lila. Allt kommer se snyggt ut.

3. Nja, beror på vad du ska ha för skor. Har du svarta ser man ju inte var klänningen slutar. Har du snygga ben tycker jag du ska visa dem ;)

2008-03-04 @ 16:38:10
URL: http://www.pssion.se
Postat av: Mika

1. Jag tror inte det behövs extrema smycken, det blir nog för mycket tillsammans med paljetterna på klänningen... men enkla ganska stora örhängen i silver är nog snyggast. Och nått silverarmband till

2. Det skulle va snyggt om du gjorde en sminkning med silver och nån kontrastfärg, som turkost
3. Jag skulle kört på hudfärgade strumpbyxor till(fast inte tant-solariebruna!). Fast om du absolut vill ha täckande så funkar ju svarta, men isåfall tycker jag inte du ska ha svarta skor.

De va en himla snygg klänning iallafall! Du får visa sen hur du ser ut i den :)

2008-03-04 @ 18:03:35
Postat av: Sminkan

Jag vill se bilder på dig sen i din gala make-up! Bara så du ställer in dig på det redan nu!
Svartsotadeögon med silver, som i min tutorial för sotade ögon. Precis så tycker jag du ska vara sminkad!

2008-03-04 @ 18:56:14
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: frajda

Jag tror inte på strumpbyxor! Visa benen! :)

2008-03-04 @ 19:14:39
Postat av: SantaCarolina

Emelie: Ja bling-bling får det bli! Vad ska jag ha för skor då?
Mika: Strumpbyxorna är halvtäckande kan man väl säga... vilken färg på skor ska jag ha då om inte svarta? vad tycker du?
Sminkan: Givetvis ska jag ta bilder. Jag får ju nöjet att gör mig iordning i mitt fina hotellrum och bara det ger ju festkänsla! hihi...
Frajda: Inga strumpor?! Då kommer jag ju frysa ihjäl hahaha

2008-03-04 @ 19:24:02
Postat av: katta

1. Små örhängen, bredare armband.

2. Svarta sotade ögon, bleka (beige?) läppar.

3. Absolut inte svarta täckande strumpbyxor...fasansfullt. Jag hade kört svarta genomskinliga (kolla control top på lindex he he rekommenderas)och svarta pumps!

2008-03-05 @ 19:28:36
Postat av: Malin Eklöf

Jätte vacker tjejen! Du kommer bli galans drottning! =)

1. Som du sa...inget halsband! Men gärna stora örhängen i en neutral form och färg, silver självklart! Välj någon snyggg ring och ett enkelt armband till!

2. Inte så mycket färg i ansiktet tycker jag! Det är ju redan färg i klänningen så en sotsvrt sminkning kan jag tycka bli alldeles lagom , annars man kanske ser ut som en kameleont!

3. VISA BENEN! Du har snygga ben...visa upp dem också. Klänningens effekt försvinner i svart strumpbyxor!

Vad ska du ha för skor? Dina svarta söta med klack?

Ha det så kul hjärtat!

2008-03-06 @ 08:34:30
Postat av: EyeOnBeauty

Å så spännande. Jag tycker helt klart sotade ögon och beiga läppar, assnyggt:)Håret uppsatt vore fint till oxå. Kram

2008-03-06 @ 10:18:08
URL: http://eyeonbeautygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0