Sukí Lemongrass Cleanser

Jag VET att jag är ungefär ett par år efter alla andra med att testa denna produkt...
Jag upptäckte nämligen den igår i mitt badrumsskåp och det blev en trevlig överraskning!

Lemongrass Cleansern följde som bekant med i den första Beautybagen och det har inte blivit av att jag testat den.
Nu var min vanliga ansiktsrengöring slut igår och då fick denna sättas på prov.

Vid första anblicken ser formulan ut som en scrub. Känns som en scrub också för den delen.
Men tar man en liten klick och rullar den i fuktade händer förvandlas den till ett lätt lätt skum! Tar man mycket vatten blir den mer rinnig och len, tar man lite vatten blir den mer som scrub.
Perfekt! Jag testade en mer rivig variant igår kväll och imorse och huden har verkligen fått en ny lyster.
Helt klart godkänt!

Och doften sedan... Tänk nybakad citronpaj och och solvarma citroner. Jag brukar ha svårt för citrusdofter, och då speciellt apelsin, men denna är bara så ljuvlig.
Jag tror jag har hittat en ny favvo!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag älskar denna produkt, helt fantastiskt fräsch och ljuvlig :o)

2008-06-12 @ 12:53:50
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Ninni

Älskar den också. Risken är nog att man använder den för mycket för den är ju inte tänkt som en daglig ansiktstvätt utan som en peeling. Men jag kan inte låta bli att använda den efter min vanliga rengöring flera gånger i veckan.

2008-06-12 @ 13:33:41
Postat av: EyeOnBeauty

Jag älskar den jag med:)

2008-06-12 @ 14:19:36
URL: http://eyeonbeautygirl.blogspot.com
Postat av: Milda

den t-o-m- smakar gott : )

2008-06-12 @ 15:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0