Recension på Diorskin kommer!

Vad har det varit med blogg.se de senaste dagarna? Har inte ens kunnat logga in!
Det beror väl antagligen på flytten. Måste nog läsa på lite om den där flytten så jag inte missar något viktigt.

Lite senare ikväll kommer en recension på mitt nya löspuder: Diorskin!
Vilken liten härlighet den är då!
Nu blev det inte så mycket fynd över den som jag hoppats och trott; åkte på en liten tull så där... Skitkul. Verkligen.

För ungefär en vecka sen fick jag ett mail där det stod:
"Beautybag på väg!" i rubrikfältet.
Sedan inget mer.
Men har det kommit någon Beautybag då? Icke, sa Nicke.

Recension då lite senare ikväll. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Blogg.se har fått fnatt. Tror inte det är flytten.

2008-06-04 @ 21:09:01
Postat av: Ninni

Men du får ju tillbaka tullen från Strawberrynet om du mailar en kopia på kvittot!

2008-06-05 @ 21:51:03
Postat av: A

Hej! Fick oxå ett mail om att beautybagen skulle va på väg, dock stod det att mailet kunde förstöra datorn, så jag vågade aldrig öppna det... Vill ha nu!! Nyfiken på vad man kan få för roligt :) Hur har det gått med din Sally Hansen kur förresten?? Kram!

2008-06-07 @ 21:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0