Inspirationen är tillbaka!

Och med den tänkte jag att ni skulle få veta lite mer om mig...
Listan har jag tagit från den ljuvliga Badbomben!

Om det brann hemma hos mig och jag bara kunde rädda en materiell sak så vore det...

Kan man säga att ens husdjur är materiella ting? Hur som helst, Aston, Zack och Thea är det enda jag skulle tänka på att få ut. Allt annat kan jag leva utan... Ja och så Andreas då såklart! ;0)

Känd person jag skulle vilja fastna med i en hiss i några timmar...

Jag säger Salma Hayek. Efter att ha sett hennes prestation i Frida, som Frida Kahlo är jag oerhört imponerad av henne. Mitt andra hands val är nog min mormor. Hon dog när mamma var elva år så henne skulle jag vilja lära känna.

Inget gör mig så förbannat som...

Djurplågeri och elakheter.

Jag samlar på...

Läppglans och små antika askar och lådor.

Om jag hade obegränsat med pengar så skulle jag...

Köpa ett hus på landet åt mig och Andreas. Med en stor fin tomt och på den skulle jag bygga en hundgård enligt lagens alla regler och sedan skulle jag bjuda min familj på en gemensam resa. Jag skulle även ge pengar åt Fiahemmet här i stan som hjälper övergivna katter.

Om tre år så vill jag att mitt liv innehåller mera...

Mera barn, hundar och ett liv på landet. Mera lycka helt enkelt.

Och mindre...

Stress.

Jag tycker de här fem sakerna är ruggigt snygga...

Fransk manikyr, stora hår, kilklackar, vita kök och mörka golv och vita väggar tillsammans.

Det viktigaste jag lärt mig hittills är...

I slutändan får alla vad de förtjänar; på gott och ont.

Sommarplanerna ser ut som följer...

Njuta på landet, tripp till Göteborg och ganska mycket jobb.

Om alla webbsidor i världen försvann utom tre stycken, så skulle jag välja att få behålla...

pret-ty.se (för då skulle jag kunna nå alla bloggar ändå...hihi...man får inte vara dum!)
www.asos.com
www.nt.se

Häng på alla ni andra som vill!

Zack slappar i gräset...sötnosen.

Kommentarer
Postat av: Badbomben

Roligt att läsa din lista och härligt att inspisen kom tillbaka!:) Kram!

2008-06-30 @ 14:17:10
URL: http://badbomben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0