Scholl kräm för spruckna hälar i hårdtest!

Jajemen, nu ska fossingarna bli fina!
Jag har läst mycket positivt om denna kräm och om en vecka ska vi se om det stämmer!
Den känns underbart fet så jag testade den på händerna också.


Naglarna är för övrigt nylackade med Mavala Hong Kong... precis lika fin i verkligheten som på bild!
Bild kommer så fort det hunnit torka...

Ikväll bjuds det på chokladfondue och jordgubbar om det är någon i trakten som känner sig sugen!
Hmmm... chokladfondue låter ju nyttigt... Ja ja, man kan inte vara hälsosam jämt! *asg*

Kommentarer
Postat av: Josefine

den där krämen har till o med jag!!! nu har jag semester i 4 veckor! ring om du vill hitta på något! puss

2008-07-05 @ 20:11:17
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: creme-idiot

Chokladfondue, nej, men jordgubbar, då? Supernyttigt, eller...? ;)

2008-07-05 @ 21:37:43
Postat av: SantaCarolina

Ohhh, Creme-idiot! Du är tillbaka! Jag har undrat vart du tagit vägen!!!

2008-07-05 @ 21:52:30
Postat av: Linda

Åh recensera gärna denna fotkräm då jag funderat på om den är något att satsa på :D

2008-07-06 @ 00:19:34
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: SantaCarolina

Linda: Japp, det ska jag göra. Får se hur fötterna ser ut nästa lördag...

2008-07-06 @ 10:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0