Barcelona? Sephora? Sa någon Sephora?

Malin och jag planerar lite smått en weekend i Barcelona i slutet av september.
Vi hittade ett hyfsat paketpris hos Sterling och kollade in hotellet på nätet. Såg fint ut.

Igår kväll satt jag och jämförde lite adresser, och inte vilka adresser som helst utan Sephoras tre butiksadresser i just Barcelona.
Och vet du, Malin? Bakom vårt hotell ligger en Sephora-butik!! Woohooo, som Homer Simpson skulle ha sagt.

Jag måste spara pengar. Reskassan måste breddas å det grövsta. Nu ska jag för första gången få sätta tassarna i en Sephora-butik! Himmelriket på jorden i shoppingväg! Nu ska du få veta att du lever, Malin!

Jag har hört att Sephoras egna märke ska vara bra grejer. Vad ska jag mer titta efter? Ge mig förslag ni som vet!

                                                                                                   

Classic Blockbuster Palette          Must Haves Kit ($85 Value)

Kommentarer
Postat av: ulrika

Åh så skoj. Jag har för mig att de hade en massa fina nagellack..

2008-07-08 @ 08:44:07
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Malin Eklöf

Ååååh, lyckans mig som får en inblick i Sephora...det har jag alltid drömt om ! ;)

Jaja, så länge vi letar oss fram till Ben&Jerrys glass-butik i Barca så är jag nöjd!

Du är inte sugen på att gå o se en Barca-match när vi ändå är där förresten?!? =)

2008-07-08 @ 08:53:53
Postat av: inthemake

åhh va jag blir avis...köpte 2 Sephora produkter i USA, 2 st jumbopencils, dom är KANOOOOON!

2008-07-08 @ 08:59:47
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Åååååh! Får jag följa med? ;D

2008-07-08 @ 17:37:43
Postat av: Jenny

Kika in Sephoras egna nagellack, grymt bra! Även deras kroppsvårdsprodukter är guld, finns huuuuur mycket som helst. :)

Ha en trevlig resa, jag är inte alls avis. inte alls :P

2008-07-08 @ 17:38:03
URL: http://allmakedup.blogspot.com/
Postat av: Viveka

Kuul!Jag var där 20 juni ungefär.Blev helt blockerad och köpte en pennvässare.Köp Sephora,prisvärt.Annars dyrt tycker jag.Urban Decay som jag ville ha fanns inte.Men kolla deras vägg med kroppsvård i olika nyanser...tjusigt.

2008-07-08 @ 19:55:44
Postat av: Linda

jag besökte sephora i Rom nu i maj o det var inte speciellt billigt...köpte 2 ögonskuggor av deras egna märke, 2 läppglans från deras märke. Riktade in mig på det för att det inte går att få tag på annars :) Sen en scrub o lotion med vaniljdoft, underbar :)

2008-07-08 @ 22:36:13
URL: http://pindus.blogg.se/
Postat av: Therése

ååå din lyckoost!!! pilla på allt smink åt mig med är du snäll!! ;)

2008-07-09 @ 16:28:04
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: Camilla

Härligt!

Jag är lite sugen på Barcelona, kan du inte lägga ut länken till erbjudandet hos Sterling??

2008-07-09 @ 16:38:45
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: SantaCarolina

Japp, Sephoras egna märke har jag hört ska vara det bästa att köpa där. Men det blir väl som någon sa här ovanför; antagligen blir man helt blockerad och köper ingenting! haha

2008-07-10 @ 09:22:44
Postat av: Anna

Jag har varit på sephora i new york och frankrike, dom har så mycket bra grejer.

2008-07-12 @ 21:32:56
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: creme-idiot

Jag har ett förslag: Dumpa din reskompis, hon verkar mest spydig tycker jag, och ta med mig istället... Hahaha, undrar vad hon tycker om det...? ;) OBS! JAG ÄR INTE AVIS!!! Inte ett enda dugg!!

2008-07-12 @ 23:05:51
Postat av: Linda

jag blev också blockerad först men det va stressen över att pojkvännen tyckte det va tråkigt mer än utbudet :)

2008-07-15 @ 21:12:11
URL: http://pindus.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej. Var på Sephora i juni i Miami. Köpte ett par billiga och superbra sephora lipgloss, urban decay ögonskugga och lite annat smått och gott från bla nuxe och en bra mini-spegel med infällbar borste. Perfekt för handväskan! Kan säga att utbudet i deras butiker är enormt!! Förmodligen är det betydligt dyrare i Barcelona än i USA dock...

2008-07-22 @ 07:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0