Thea och jag visar dagens

image273
Thea var på ett strålande humör för att vara katt imorse så hon fick vara med på bilderna.
Thea är au naturel idag, och har bara tvättat ansiktet med tassen och jag har torkat hennes ögon med ett papper. Hon ser ju ut som en liten godis ändå! *s*
Haha...nä skämt åsido.

Min ansikte fick desto mer tid idag än hennes.
Make´n går i rosa och brunt idag.
Två rosa nyanser användes ur min Sugarbaby-palett. Den ljusare som highlighter under brynet och den mörkare i den inre ögonvrån. Jag suddade sedan in Mus Microshadow i nyansen Choco D´or i den yttre vrån och lite under ögat.
Kakeyeliner från Mus och kajal och Léxtreme från Lancome...

Rosa är svårt till min hudton i vanliga fall men med lite mörkare toner som brunt och grått till , ja då funkar det!
Nu är det hårt arbete hela dagen som väntar!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Stine

Hej kolla gärna in i min blogg.
Jag bloggar om mode som passar allas plånböcker.. ger tips om allt.. kram

2008-01-24 @ 09:20:02
URL: http://stineb.blogg.se
Postat av: ameli&emelie

naw så söt katt :)

2008-01-24 @ 09:24:19
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: Kristina

Wow, jättesnyggt:) Å tissen var gullig. Min katt får jag inte ens att sitta still i nån minut än mindre ta kort:) Ha en bra dag! Kram

2008-01-24 @ 10:10:25
URL: http://eyeonbeauty.tjejsajten.se
Postat av: Sminkan

Hon är ju hur söt som helst! Vilken liten godbit! Mums!

Du är också söt, så klart! Feminin och fin i rosa.

2008-01-24 @ 13:08:28
Postat av: Kajalpennan

Väldigt fin rosa sminkning. Choco d'or är en riktig funkar-till-allt-skugga. Och sicken tosseboll till kisse :) Jag vill också ha en långhårig kisse! När vi skaffade senaste katten
(utanför Kolmården faktiskt) ville vi ha en liten långhårig - det blev en stor korthårig *haha* Nu får jag ingen mer kisse för sambon :(

2008-01-24 @ 17:13:59
URL: http://kajalpennan.blogspot.com
Postat av: SantaCarolina

ameli&emelie: Tack! Hon är en godbit min Thea..

Kristina: Nä, inte hon heller egentligen men det finns ju nåt som heter tvångsgrepp haha!

Sminkan: Ja visst är hon söt? och så liten! Jag är dock inte lika söt men tack för komplimangen iallafall...hehe

Kajalpennan: Jag fick ta bort Thea´s mamma i somras och längtar nu lite efter en ny bäbis...men jag får nog inte heller nån mer...Har ju två hundar också iofs..

2008-01-24 @ 20:13:31
Postat av: också creme-idiot

Vad fin du är! Har du f-resten läst min kommentar på din pedikyr-kräm som du ville ha? Låt mig veta om det funkar haha! Hälsa katten att hon är snyggast som hon är, hon behöver inte en massa make... ;)

2008-01-24 @ 22:21:24
Postat av: leonie

Vilka sötnosar!:-)

2008-01-24 @ 23:42:09
Postat av: SantaCarolina

Också creme-idiot: ja jag läste den...haha...det är väl ungefär lika lätt som att försöka pressa juice ur en lök! Men väl värt ett försök!

Leonie: Tack! En sötnos åtminstone...hihi

2008-01-25 @ 08:15:43
Postat av: Mia

Tycker att det var jättefint!

2008-01-25 @ 09:53:57
URL: http://fafangan.blogspot.com
Postat av: också creme-idiot

lök juice? Kanske värt att prova. Om jag får juice ur en lök, kan väl din sambo lova köpa detta till dig? Karlar brukar ha svårt för att motstå utmaningar. Du kan ju i värsta fall köpa den själv och sedan bara smyga in räkningen bland hans övriga... Värt att prova, eller...?
kram till dig och lycka till!

2008-01-25 @ 16:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0