Pedicure without the appointment

Sugarbaby´s sortiment är jag väl inte jättbekant med.
Jag har en väldigt smart palette därifrån med ögonskugga, läppglans och rouge...en söt liten sak med spegel och till ett pris som ingen säger nej till...
Och visst måste man bara gilla namnet: Sugarbaby.

Ni som hängt här ett tag vet ju hur mycket jag älskar Benefit Cosmetics och irritationen var stor när jag upptäckte att deras pedikyr-kit Sandal Scandal inte gjordes längre...

Men nu har jag hittat ersättaren! Sugarbaby Pedicure without the appointment!
image270
Tre produkter och söta sockor levereras i en rosa ask.

Rescue Remedy Foot Soak
fungerar som ett fotbad tillsammans med vatten och mjukar upp fossingarna.
Följ upp med Rescue Remedy Foot Scrub för att slipa bort förhårdnader och död hud.
Återfukta med Rescue Remedy Foot Cream...

Och nu kommer trolleriet! Dra på sockarna, kryp till kojs, och vakna med fötter lena som babyrumpor!
Om en månad fyller jag 28 år ( oh herregud, hur kan tiden gå så fort?! ) och då kanske en sötnos vid namn Andreas har läst detta inlägg och chockar alla med att handla på eleven.se?
*s* Den här fina asken finns på www.eleven.se och kostar 349 kr.

En liknande box finns även för händer och för detox från Sugarbaby.

Kommentarer
Postat av: också creme-idiot

Jadu, gumman! Älskar han dig tillräckligt så köper han detta set till sin underbara lilla tjej! Han kommer då gå in på hemsidan eleven.se och sedan klicka sig vidare via rubriken "märken" till "sugar baby" och beställa detta. (Hans så söta sambo kan ju skriva ut detta inlägg och sedan "råka låta" det ligga framme och skräpa på sådär trettio olika ställen i er gemensamma bostad...) Jag vet bara att MIN MAKE minsann hade gjort det för mig!! (hrm, sure...) (tippexa sista kommentaren för bästa resultat) Kram och lycka till!

2008-01-22 @ 20:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0